goradl Postat 18 februari 2010 Dela Postat 18 februari 2010 HejHar en fråga angående Odunus Niger har en sådan i ett ganska stort karantänkar, men min tanke är att flytta honom till mitt 540 kar. men är lite orolig att han kommer att stöka till det för dom andra fiskarna som går där, är det något som har erfarenhet på hur den funkar tillsammans med Flavecens, Hepatus, Lyretail Anthias, Chromis Viridis har mest mjukkoraller och så lite lägre djur. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 18 februari 2010 Dela Postat 18 februari 2010 Snäll tryckare. Flyttar sten och grus men i övrigt en fridens fisk.Alla tryckare kan ta lägre djur. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
goradl Postat 18 februari 2010 Författare Dela Postat 18 februari 2010 Okej toppen då kanske man vågar prova med tanke på att invånarna är bara snälla fiskar inga bråkstakar direkt, att den kan puffa på stenar hade jag läst om Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 18 februari 2010 Dela Postat 18 februari 2010 När han kommer i puberteten blir han vild. (15 - 20 cm) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Coralkiller Postat 18 februari 2010 Dela Postat 18 februari 2010 min går i nästan samma blandning du nämnde o det funkar kanon! =) mvh Jerry Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ragman Postat 18 februari 2010 Dela Postat 18 februari 2010 min gick i nästan samma blandning av fiskar o det funkade bra.han var rätt stor så han började stöka till det mot nya fiskar i karet. samt att han rumsterade om bland korallerna rätt bra. stora euphyllior tog han i munnen o kastade ner på marken Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
goradl Postat 18 februari 2010 Författare Dela Postat 18 februari 2010 Tack för alla svar känns ju som man kan flytta den till stora karet, men får vara bered på att den kan bli dominant när den växer till sig, är runt 7 centimeter nu. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ferngren Postat 18 februari 2010 Dela Postat 18 februari 2010 Hahaha... det låter Göran som om du har en liten bulldozer om ett tag. Den får väl tävla med sjöborren om vem som kan välta mest Det är vilketsom en mycket vacker fisk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
goradl Postat 18 februari 2010 Författare Dela Postat 18 februari 2010 Så kan det vara men han får gå kvar i karantän karet tills vidare det är inte så att det är för litet direkt just nu. Så får man fundera på hur man skall göra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ferngren Postat 18 februari 2010 Dela Postat 18 februari 2010 Alla fiskar är individer så testa. Det går ju alltid att flytta tillbaka eller sälja honom om du upplever den som allt för busig Jag gillar triggerfish. Har dykt med sådana och de har alltid haft respekt med sig, speciellt en gigant trigger fish Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 19 februari 2010 Dela Postat 19 februari 2010 Jag skulle tro att han tar sjöborren när han blir stor nog. Det är ju favoritmaten för de flesta tryckare i det vilda efter vad jag vet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.