Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Hej

Har en fråga angående Odunus Niger har en sådan i ett ganska stort karantänkar, men min tanke är att flytta honom till mitt 540 kar. men är lite orolig att han kommer att stöka till det för dom andra fiskarna som går där, är det något som har erfarenhet på hur den funkar tillsammans med Flavecens, Hepatus, Lyretail Anthias, Chromis Viridis har mest mjukkoraller och så lite lägre djur.

Postat

Okej toppen då kanske man vågar prova med tanke på att invånarna är bara snälla fiskar inga bråkstakar direkt, att den kan puffa på stenar hade jag läst om

Postat

min gick i nästan samma blandning av fiskar o det funkade bra.

han var rätt stor så han började stöka till det mot nya fiskar i karet. samt att han rumsterade om bland korallerna rätt bra. stora euphyllior tog han i munnen o kastade ner på marken

Postat

Tack för alla svar känns ju som man kan flytta den till stora karet, men får vara bered på att den kan bli dominant när den växer till sig, är runt 7 centimeter nu.

Postat

Så kan det vara men han får gå kvar i karantän karet tills vidare det är inte så att det är för litet direkt just nu. Så får man fundera på hur man skall göra.

Postat

Alla fiskar är individer så testa. Det går ju alltid att flytta tillbaka eller sälja honom om du upplever den som allt för busig :)

Jag gillar triggerfish. Har dykt med sådana och de har alltid haft respekt med sig, speciellt en gigant trigger fish :o

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...