Gå till innehåll

När husse är borta dansar katten på burken :)


ghiller

Rekommenderade inlägg

Haha, så sött.

Mina katters favorit är en Pictichromis paccagnellae, man hör ofta det karaktäristiska ljudet av en katt som dunsar in i glaset och landar mindre graciöst.

Har också en klösbräda på akvariebänken, ibland klättrar katterna upp på klösbrädan och spanar.

Hur går det med öppet kar för din del?

Mina katter har tagit ett par simturer, lyckligtvis har dom inte tagit några fiskar... Nu är karet överbyggt, så nu slipper man oroa sig dock.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt nog så är det bara gobien som katten är intresserad av. Det är bara den ena av mina katter som är intresserad överhuvudtaget. I början gick han på kanterna, men han trillade aldrig i. Nu brukar han ligga på fönsterbrädan bredvid och titta.

Jag känner igen din beskrivning av ljudet, först ett glasduns och sedan en braklandning :) Det verkar som jag klarar mig utan överbyggnad, skulle bli alldeles för varmt då med. Min katt har dock tagit en hoppande chromis i sin mun, men han spottade ut den på golvet, så jag fick tillbaka den snabbt i vattnet och den lever än i dag. Det är nog inte många chromisar som överlevt en sådan resa :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt nog så är det bara gobien som katten är intresserad av. Det är bara den ena av mina katter som är intresserad överhuvudtaget. I början gick han på kanterna, men han trillade aldrig i. Nu brukar han ligga på fönsterbrädan bredvid och titta.

Jag känner igen din beskrivning av ljudet, först ett glasduns och sedan en braklandning :) Det verkar som jag klarar mig utan överbyggnad, skulle bli alldeles för varmt då med. Min katt har dock tagit en hoppande chromis i sin mun, men han spottade ut den på golvet, så jag fick tillbaka den snabbt i vattnet och den lever än i dag. Det är nog inte många chromisar som överlevt en sådan resa :)

Haha han är som en björn som fångar lax då!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...