BQGrogg Postat 24 februari 2010 Dela Postat 24 februari 2010 Tjenare!Jag har en liten dvärgdrake, (Dendrochirus Brachypterus), som inte är mer än 6 cm lång. Idag när jag satt och kollade in i karet såg jag små vita moln som svävade runt. Då började hjärnan snurra, och jag kunde verkligen inte komma på vad det var. Sen så tittar jag på min drake och ser att han rycker till och ger ifrån sig ett moln.Det första som nu kommer till mitt huvud: Kan det vara så att han släpper ut mjölke i vattnet? Eller är det något annat? Bör jag oroa mig?Mvh/ Oscar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-=Mr_B=- Postat 24 februari 2010 Dela Postat 24 februari 2010 Ingen rök utan eld. Ta ifrån honom cigarretterna?Verkar skumt att han övar fortplantning på egen hand, men det känns ju som ända alternativet så här på rak hand. Förutsatt att du har skummarkapacitet så det räcker hamnar det där, så jag tror inte du behöver oroa dig. Det blir säkert mat till ett och annart på vägen med.B! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sune Postat 24 februari 2010 Dela Postat 24 februari 2010 Verkar skumt att han övar fortplantning på egen hand, men det känns ju som ända alternativet så här på rak hand. B!Ha ha... Känns lite jobbigt med en firre som ska spruta mjölke bara för att man tittar på den, men det finns så många konstiga böjelser nuförtiden..MVH Danne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BQGrogg Postat 24 februari 2010 Författare Dela Postat 24 februari 2010 Haha. Jag får hoppas att fisken inte är tänd på mig. Lite jobbigt nästa gång jag ska ner och städa.... Mvh/ Oscar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
turboadde Postat 24 februari 2010 Dela Postat 24 februari 2010 Är det inte det någon försvars grej dom har för sig? /Andreas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BQGrogg Postat 24 februari 2010 Författare Dela Postat 24 februari 2010 Är det inte det någon försvars grej dom har för sig? /AndreasDet har jag aldrig hört.De har ju sina taggar som försvar, men att spruta moln har jag ingen aning om.Mvh/ Oscar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
turboadde Postat 24 februari 2010 Dela Postat 24 februari 2010 Det har jag aldrig hört.De har ju sina taggar som försvar, men att spruta moln har jag ingen aning om.Mvh/ OscarNä jag kan nog va helt ute och cykla. Men jag har sett nått liknande på en som gick helt själv i ett kar. fast det vart mer som en slemmig sörja som den skaka av sig från kroppen./Andreas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BQGrogg Postat 24 februari 2010 Författare Dela Postat 24 februari 2010 Nä jag kan nog va helt ute och cykla. Men jag har sett nått liknande på en som gick helt själv i ett kar. fast det vart mer som en slemmig sörja som den skaka av sig från kroppen./AndreasFast då borde det ju inte heller vara nån försvarsgrej, om han gick helt själv i ett kar menar jag. Då finns det ju inte så mycket att försvara sig mot. Mvh/ Oscar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 25 februari 2010 Dela Postat 25 februari 2010 Jag tror mer på att han ätit något olämpligt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BQGrogg Postat 25 februari 2010 Författare Dela Postat 25 februari 2010 Jag tror mer på att han ätit något olämpligt.Det skulle det kunna vara, dock måste han hittat det själv, för jag kan inte komma på vad jag skulle släppt i som skulle vara olämpligt.Mvh/ Oscar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.