Vandal Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Idag när jag kom hem så satt den här grejen på min frontruta... brukar glasrosor krypa så snabbt? eller är det nåt annat? Citera
salta wille Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Glasrosor kryper oerhört snabt. De springer! Citera
Ragman Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 tycker dock att den ser tätare ut än vad glasrosor brukar göra, men det e säkert en trots allt Citera
stigigemla Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 På ett suddigt foto undrar jag om det kan vara en nakensnäcka. mimikry? Citera
Vandal Postat 9 mars 2010 Författare Postat 9 mars 2010 Ingen nakensnäcka har en käft mitt på ryggen Troligen är det en glasros eller en nära släkting till sådana... har den nu i lilla karet under observation... Citera
nuked_bunny Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Det är ingen junior av Majano då? http://se.reeflex.net/tiere/885_Anemonia_cf.%20manjano.htm ---- Citera
salta wille Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Om det är en sådan, då är de ju lika djävliga, om inte värre, som glasrosor! Citera
nuked_bunny Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Oki, bränner Majanon mer? eller Flyttar den runt sig mer? Citera
Ragman Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 det liknar inte alls en majano. det e närmst likt en glasros men jag tycker den ser ovanligt tät ut i tentaklerna. samt att det ser ut som de övergår lite i någon annan färg i topparna.men sitter den i bra drag så kan det ju va att den dragit ihop sig o då kan det ju som sagt va en glasros ändå Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.