petrol Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 Det är serverproblem just nu koppling mellan DBn och Webbservern. Leverantören är informerad och jobbar på det. Citera
Utstrand Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 De är väl härligt med en tillbaka blick på hur de var när man hade gammat modem:) De fungerar ju i alla fall.. Citera
Bengan Postat 21 mars 2010 Författare Postat 21 mars 2010 Nu kl 17 är första gången jag kommer in på sidan. Har försökt sedan imorse.Nån som vet vad det är för problem? Citera
Laggeman Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 Nu kl 17 är första gången jag kommer in på sidan. Har försökt sedan imorse.Nån som vet vad det är för problem?Det är serverproblem just nu koppling mellan DBn och Webbservern. Leverantören är informerad och jobbar på det.Verkar som att det jobbas på det. För min del så flyter det på fint just nu iaf. Citera
freguz Postat 22 mars 2010 Postat 22 mars 2010 Nu går det rasande fort att ladda sidorna för mig Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.