Postat 14 maj 201015 år Nu för en stund sedan när lyset var av sen nån ½timme, så såg jag att den största putsarräkan höll på o slogs med pepparmintsräkan. De har ju varit sams i 5 veckor. Putsarräkan tog säkert ihjäl pepparmintsräkan. Jag lyckades fånga upp den och den ligger i en hink med saltvatten. Den ser livlös ut men den är inte helt död ännu.Kan man inte ha dessa ihop?
Postat 14 maj 201015 år Jag har inte haft mina ihop speciellt länge men de är inte aggressiva mot varandra. Jag har bara sett dragkamper om mat
Postat 14 maj 201015 år haft mina tillsammans sen augusti 2009 och inget slagsmål direkt vad jag ha sett
Postat 15 maj 201015 år Luktar den lite halvtaskigt så är den mat för putsarräkor, även om den rör på sig en smula. Den var nog körd och Putsis snabbade bara upp processen.
Postat 15 maj 201015 år Författare Den klarade inte natten så den var nog döende när jag upptäckte slagsmålet. Konstigt ändå, då den var hur pigg som helst på dan.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.