Linisgirl Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Här kommer bilder från mitt akvarium köpt clowner idag Citera
Slanten Postat 19 augusti 2010 Postat 19 augusti 2010 Har jag missat nått... Hur lång inkörningsperiod har du haft? Du fyllde väll det med sötvatten i veckan? Citera
Linisgirl Postat 19 augusti 2010 Författare Postat 19 augusti 2010 Ne ja hade ju inkört vatten å inkörd sten redanså ja kan flytta över allt på en gång! Citera
Linisgirl Postat 23 augusti 2010 Författare Postat 23 augusti 2010 Varit borta 2 dagar hos min kusin å när ja kom hem så mådde alla bra utom att dom ville ha mat å de fick dom clownerna bara vräkte i sej ska man ge dom mat varje dag eller vad säger ni de är liksom 2 clowner å en räka som äter... ja en snigel hade hamna upp å ner men den vände ja på så den lever å mår bra MVH Citera
stigigemla Postat 23 augusti 2010 Postat 23 augusti 2010 Clownerna är planktonätare i naturen så de skall ha mat varje dag. Men man behöver inte ge dem allt de kan proppa i sig. Citera
remne Postat 23 augusti 2010 Postat 23 augusti 2010 Linisgirl : testa själv att inte äta på 2 dagar. Överlever gör du nog.. men du mår nog inte så bra Citera
Linisgirl Postat 23 augusti 2010 Författare Postat 23 augusti 2010 jaja nu ska vi inte vara sånna Idag har ja fått min nya lampa så då blir nog alla glada i akvariet för korallerna har somnat tidigt å idag då ja kom hem såg de ut clownerna också sov å de va mitt på dagen så nu ska de bli andra bullar som dom säger Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.