akutmottagning Postat 13 februari 2012 Författare Postat 13 februari 2012 Är filtret igång?beslutade mig för att inte använda det. tyvär ska köpa ett bubbelmagnus mini 70 eller 100 istället tar mindre plats.
akutmottagning Postat 13 februari 2012 Författare Postat 13 februari 2012 fick köpa ett nytt objektiv tyckte jag inte kunde zooma tillräckligt med det andra. nu e detta inga superbilder bara fotat 2 ggr med det än så tar lite tid antarjag
Laggeman Postat 13 februari 2012 Postat 13 februari 2012 Hur snygga bilder som helst! Vad är det för objektiv du köpt?
akutmottagning Postat 13 februari 2012 Författare Postat 13 februari 2012 Hur snygga bilder som helst! Vad är det för objektiv du köpt?ett canon ef100mm f/2.8L macro is usm. lite anerlunda och fota med men jäkligt skoj
akutmottagning Postat 13 februari 2012 Författare Postat 13 februari 2012 en bild på hur 2 st radion lyser upp 150x50x50 den sista är på ingång. och nu sitter dom bara på en provisorisk ställning ska bygga en riktig snarast men man ville ha upp dom direkt:P. svårt o avgöra men anemonerna har flyttat sig till lite skugga så tror att det e för att ljuset är starkare än mina 250w mh fast ögat uppfattar det inte riktigt så e nog för att man inte blir bländad längre av mh'n. ska ordna en trådlös usb med så man kan programera utan sladden. sen även 2st mp40w es sökes mina mjölkannor skuggar lite mycket på bilden är dom på ca 20knär ställningen byggs kommer dom även inte sitta på längden utan på brädden tror det blir bättre.
akutmottagning Postat 24 februari 2012 Författare Postat 24 februari 2012 blev en mussla och en mandarin , sjukt svårt o fota musslan tycker den inte öppnat sig riktigt än men har bara varigt i 6 timmar
akutmottagning Postat 25 februari 2012 Författare Postat 25 februari 2012 så byggt färdigt ställningen till mina radions bara väntar på sista armaturen sen ska kablarna fästas. modulerna går att skjuta fram o tillbaka hur mycket man vill mycket nöjd
Laggeman Postat 25 februari 2012 Postat 25 februari 2012 Ser riktigt smidigt ut! Vad har du använt för material?
Chrille_B Postat 25 februari 2012 Postat 25 februari 2012 ser riktigt bra ut,hur många watt är dem på stycket?Mvh chrille
PBM: Postat 26 februari 2012 Postat 26 februari 2012 Verkligen en Aquascape jag gillar o kommer bli bättre med tiden när det fylls på med koraller, verkar vara n trevlig belysning också.
akutmottagning Postat 26 februari 2012 Författare Postat 26 februari 2012 Ser riktigt smidigt ut! Vad har du använt för material?syrafats rostfrit och polysteren plast . oxiderar det är det bra drag i saltet:)
akutmottagning Postat 26 februari 2012 Författare Postat 26 februari 2012 Verkligen en Aquascape jag gillar o kommer bli bättre med tiden när det fylls på med koraller, verkar vara n trevlig belysning också.tackar :)dom är på 130w styckca om jag minns rätt
akutmottagning Postat 9 mars 2012 Författare Postat 9 mars 2012 på begäran komer 2 bilder sista bilden är gammal är större nu
akutmottagning Postat 12 mars 2012 Författare Postat 12 mars 2012 så inom snarast kommer jag prova på att köra 1 dl pellets för att kolla lite på färgskiftningar även lite aminosyrer komer doseras i SMÅ mängder efter som jag ligger på redan lågt nitrat ca 2
akutmottagning Postat 12 mars 2012 Författare Postat 12 mars 2012 provade mata mina lpser med räkor heregud dom verka älska det dubbla storleken nu ca 1 timme efter matning.
freddi36 Postat 12 mars 2012 Postat 12 mars 2012 oj! hur mycket gav du? man skulle kanske testa för den där effekten var grymm!vad kallas snyggingarna på bilderna då? ser ganska ovanliga ut
akutmottagning Postat 12 mars 2012 Författare Postat 12 mars 2012 oj! hur mycket gav du? man skulle kanske testa för den där effekten var grymm!vad kallas snyggingarna på bilderna då? ser ganska ovanliga ut Acanthophyllia deshayesiana är den röda den gröna har jag glömt tyvär men den finns på reeflex. netdom fick enhel räka var så snåla inte trode först den gröna va en trackafyllia men det stämmer inte riktigt in. så id hjälp upskattas
akutmottagning Postat 15 mars 2012 Författare Postat 15 mars 2012 starta med biopellets idag. har redan låga närings nivåer enligt salifert men litar inte riktigt på dom. kan se visa spser blivigt lite brunare än innan så slängde i ca 1.5dl bara får att starta ska bli skoj att se resultat på gott eller ont . sen kan jag säga att jag slänbgde ut den underste filtermattan blev ingen bra rörelse med det på och för att få på 16 rören körde jag emd x antal varv med gängtejp så det går att plocka isär
akutmottagning Postat 17 mars 2012 Författare Postat 17 mars 2012 gjorde ett nytt inköp på fiskar så nu är fiskbeståndet fullt blev 3 tuka och 1 st moorish idol som faktiskt redan första matningen åt musslor som jag mosade och noprar runt på stenen så ser lovande ut änsålänge bilder kommer senare. tukan:a ser jagh inte än dom trycker i en sten men moorishen är ute och pelettsen putrarpå.2 doris1 gul kirurk1 mandarin1 pustfisk3 anthias3 tuka1 moorisch2 clowner2 sandvändande sjötjärnor2 eldräkorermmiter turbosså nu blir det inte mer fisk förän jag gör av med någon eller liknande är ganska nöjd med blandningen.
akutmottagning Postat 18 mars 2012 Författare Postat 18 mars 2012 nu kommer jag bli idiotförklarad av hälften här för att skaffat denna fisk antagligen! men som sagt den har nog större överlevnadskans i mitt kar än i butiken så tycker det va humant att göra sitt ytersta för att hålla den vid liv. funderar på att försöka odla dom oranga håliga svamparna i sumpen på en sten så har någon en sten med dessa på köper jag direkt!!den är vid gott mod men åt inte idag simmar fram och tillbaka längst ena kortsidan har antagligen inte kommigt tillrätta. mina tuka linger och trycker än tyvär äter ej! men hört att dom kan liga o trycka en längre tid innan dom vågar sig ut
akutmottagning Postat 18 mars 2012 Författare Postat 18 mars 2012 rutan va lite prickig så ingen kanon bild
Laggeman Postat 18 mars 2012 Postat 18 mars 2012 Såg dem också i butiken häromdagen, riktigt fina fiskar. Får hoppas att de klarar sig allihop, de kan ju vara lite känsliga med födan. Angående foder till tukan så testa frysfoder av mindre storlek, tex röd plankton och liknande. Får hoppas att din Idol klarar sig längre än min gjorde, det är en riktigt fin fisk!
Rekommenderade inlägg