Hirez Postat 12 september 2010 Postat 12 september 2010 Hejsan,Mina clowner kände sig lite risiga, men börjar få lite mindre prick..MEN istället har jag fått någon slag explosion av små små små vita prickar,som har satt sig på rutorna, men jag TROR att de även snurrar runt i karet..Om man går nära ser man att de låångsamt rör på sig!!Hitta inte detta i någon av mina böcker och undrar lite vad jag skall göra?skrapa bort allt och låta det gå in i sumpen->filtrera?Skaffa UVC? Kör redan med fosfatadsorber, mindre belysning och aktivt kol..det verkar som det hela brakade loss efter min storstädning av alger.Alla råd är välkomna Citera
Ragman Postat 12 september 2010 Postat 12 september 2010 små vita saker på rutan o lite varstans brukar va rörmask.men släng upp en bild så blir det lättare o se Citera
stigigemla Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Om de rör sig långsamt bör det vara snäckor. Citera
Hirez Postat 13 september 2010 Författare Postat 13 september 2010 ok, kastar upp en bild senare idag. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.