maxium Postat 5 november 2013 Dela Postat 5 november 2013 Håller med de adaptar som finns på deras sida är totalt värdelösa + de har ingen jord...Själv har jag byta till dessa till den utrustning som har samma kontakt.. Och resten har jag gjord skarvsladdar istället.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas84 Postat 5 november 2013 Dela Postat 5 november 2013 Jag fick en som var lite lös men böjde ut stiften inne i så den klämmer mer runt kontakten. Men håller med det var ingen vidare kvalitet på dom. Verkar vara en rolig leksak annars. Har inte riktigt tid att pilla mer men kunde iaf tända och släcka en lampa via mobilen med den. Så den är prisvärd när man ligger på soffan och glömt släcka hehe:) Nej men skämt och sido ska försöka pilla ihop det imorgon. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Reuben Postat 8 november 2013 Dela Postat 8 november 2013 synd att apex bara skjuter upp gång på gång, i 2 år har en EU release varit nära Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 8 november 2013 Dela Postat 8 november 2013 Fick svar av Apex förra veckan... We have a pending EU release announcement of availability and distributorship in the next couple of weeks. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.