Gå till innehåll

Reef Angel - styrsystem till rätt pris!


POPOV

Rekommenderade inlägg

  • Svar 53
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 8 månader senare...
  • 2 månader senare...

I denna hobby vill man ha livrem och hängslen för att undvika katastrofer..

Hade en akvariedator fått dåligt rykte så är det med all sannolikhet kört för tillverkaren , speciellt om det blir stora skador/haveri i våra kar.. Ryktet hade gått snabbt som tusan..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

I denna hobby vill man ha livrem och hängslen för att undvika katastrofer..

Hade en akvariedator fått dåligt rykte så är det med all sannolikhet kört för tillverkaren , speciellt om det blir stora skador/haveri i våra kar.. Ryktet hade gått snabbt som tusan..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

menar du att den har dåligt rykte? eller att den hade haft det om det va mer än ett måndagsex som hänger sig?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Just ang volten så är ju det ganska saksamma finns ju konverter likt vilken trafo som helst dock medför det extra kostnad

Den funkar på 230volt fast man får ju ha adapter. Finns ju ett kit på sidan till deras relay box kostar inte många kronor, 25 usd närmare bestämt för 8 st.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den funkar på 230volt fast man får ju ha adapter. Finns ju ett kit på sidan till deras relay box kostar inte många kronor, 25 usd närmare bestämt för 8 st.

Jag rekommenderar inte adaptrarna som säljs billigt på reef anglels hemsida. Jag har dem och de är helt livsfarliga, när man sätter i våra kontakter så sitter de så dåligt att de lätt glider ur. Har man tur så trillar kontakten ur och saken stannar, har man mindre tur så sitter kontakten kvar fast med "pinnarna" blottade och strömförande. Detta har hänt mig en gång och det var ingen trevlig upplevelse. Jag har antingen limmat fast kontakten i adaptern så att den inte kan trilla ut eller bytt den mot en betydligt dyrare från Kjell o Co. Eller Elfa.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag rekommenderar inte adaptrarna som säljs billigt på reef anglels hemsida. Jag har dem och de är helt livsfarliga, när man sätter i våra kontakter så sitter de så dåligt att de lätt glider ur. Har man tur så trillar kontakten ur och saken stannar, har man mindre tur så sitter kontakten kvar fast med "pinnarna" blottade och strömförande. Detta har hänt mig en gång och det var ingen trevlig upplevelse. Jag har antingen limmat fast kontakten i adaptern så att den inte kan trilla ut eller bytt den mot en betydligt dyrare från Kjell o Co. Eller Elfa.

Tyvärr redan hunnit beställa dom men får väl byta dom efter hand sen. Tack för tipset :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...