gurkan Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Frun sa åt mig att beställa kattmat på en sida på nätet som hon handlar ifrån.Gissa om jag hoppade till när jag såg att de säljer koraller också.Bor en bra bit bort från närmaste saltvattensbutik så det vore jätte smidigt att beställa där.Vart as sugen att prova är det någon som har handlat där???http://www.zoowebben.se/akvaristik/levande-koraller-c-225-1.aspxfrakten verkar rimlig också om man tar 5-10 koraller så blir det ju inte dyrare heller.hjälp köp sugen!!!!!! Citera
freguz Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Verkar smutt, även om utbudet var lite knapert. De kräver oxå att man kan ta emot det dagtid ex på jobbet. Så, tja varför inte? prova du o berätta hur det gick Citera
alexochingencarina Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Är det någon som har provat nu såhär tre månader senare? Citera
Reuben Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 250kr för en frag och dåligt utbud.... ne tror inte det Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.