Gå till innehåll

Merwasser Aquaristik


Gustav Ek

Rekommenderade inlägg

Hejsan jag har en kort fråga angående http://www.meerwasser-aquaristik.de/onlineshop/catalog/index.php. Jag beställde lite grejer därifrån förra veckan och det har stått att det är paketerat och att jag får ett mail när det skickas. Det har dock haft samma status i drygt en vecka nu och jag får inga svar ifrån affären. Har jag blivit blåst, är detta en falsk webshop?

mvh Gustav

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kontakta dem och fråga! Med tanke på att statusen inte uppdaterats låter det ju som om det saknas någon vara eller de helt enkelt klantat sig. Annars är svenska Posten ett problem emellanåt - de tar emot gods från partners i Tyskland och lägger det i lager - i veckor emellanåt. Men det stämmer inte med statusuppdateringen.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

"I lager" Underförstått då hos deras grossist... Det verkar inte vara helt ovanligt med webshoppar över lag, och väldigt vanligt hos just tyska sådana. Det har tagit mig 2-3 veckor att få mailet som säger att lite PVC är skickat, men sen tog det 2-3 dagar för det att knacka på ytterdörren, så på hela taget var det en godtagbar upplevelse.

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...