Lill-Burt Postat 27 februari 2011 Författare Postat 27 februari 2011 Lite bilder på nyköp som man gjorde den 19 feb + annat..
alexochingencarina Postat 27 februari 2011 Postat 27 februari 2011 Ser riktigt trevligt ut! Är det en Canthigaster valentini du köpt? Tror att dom kan käka lite allt möjligt i ett revakvarium. Noppa på fiskar, räkor och koraller. Kan ha fel men värt att kolla upp. Riktigt fin scooter blenny!!!
Lill-Burt Postat 27 februari 2011 Författare Postat 27 februari 2011 Ser riktigt trevligt ut! Är det en Canthigaster valentini du köpt? Tror att dom kan käka lite allt möjligt i ett revakvarium. Noppa på fiskar, räkor och koraller. Kan ha fel men värt att kolla upp. Riktigt fin scooter blenny!!!Mmm..en valentini är precis vad det är.han har inte käkat upp nån räka ännu...dock 2 städsniglar har han vänt & ätit upp :/Sett han hugga på hystrix & montipora ett par gånger...slutar han inte med det så får han flytta kar tyvärr.Jo..scooter blennyna är riktigt fina...vet dock inte varför den röda biter fast i den andra blennyns bakre fena
djzimon Postat 27 februari 2011 Postat 27 februari 2011 Mmm..en valentini är precis vad det är.han har inte käkat upp nån räka ännu...dock 2 städsniglar har han vänt & ätit upp :/Sett han hugga på hystrix & montipora ett par gånger...slutar han inte med det så får han flytta kar tyvärr.Jo..scooter blennyna är riktigt fina...vet dock inte varför den röda biter fast i den andra blennyns bakre fenaFina bilder rogga, måste komma o kika nån kväll Valentinin e ju nice
akvarium123 Postat 7 mars 2011 Postat 7 mars 2011 Kör ni polyp-fritt eller har herr Valentin lugnat sig? Sjukt cool snubbe för övrigt! =)//Nordberg
Lill-Burt Postat 8 mars 2011 Författare Postat 8 mars 2011 Kör ni polyp-fritt eller har herr Valentin lugnat sig? Sjukt cool snubbe för övrigt! =)//NordbergJag har flyttat han till sumpen där han bott en vecka..polyperna ute för fullt igen.Vill du ha han?
Lill-Burt Postat 8 mars 2011 Författare Postat 8 mars 2011 Snygg fisk, kanske avatarbild? Tackar...så fick det bli
akvarium123 Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Tack för erbjudandet, jag säger nog ja men min innevånare säger prompt nej, så jag måste nog avböja... =)
Lill-Burt Postat 12 april 2011 Författare Postat 12 april 2011 Tyvärr blir det nog så för en stund...börjar jobba ute i Eckerö över sommaren så kommer bo där när jag är på jobb=(tidsbrist med karet) & sen börjar det bli dags för tomt & hus fixxande.Tror det blir bäst att återuppta saltvatten i huset sen igen
akvarium123 Postat 12 april 2011 Postat 12 april 2011 Nej vad slött! Men å andra sidan, bygger du hus bygger du för akvarium.. =)
djzimon Postat 13 april 2011 Postat 13 april 2011 :/ Låter tråkigt Rogga. Vi sku nog ha hjälpt till med skötsel över sommaren åt dej Men sedan i huset blir d 1000litras hoppas jag
Rekommenderade inlägg