Gå till innehåll

Mitt Deltec microreef


Spindelmannen

Rekommenderade inlägg

  • Svar 183
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Ja du Manne, du vet ju hur smått det va innan....

Där står några koraller i grusen, som jag inte har hittat någon plats för, och det blir ju inte mer plats med tiden, om det nu inte skulle börja dö koraller vill säga.

Skulle behöva hjälp med namnet på den ena Acroporan (den är grön med lila polyper)...??

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Läste oxå att den skulle vara mycket svår.... Men det har inte varit några problem än....

Min Florida tycker jag däremot ser lite hängig ut och dom ska väl vara "lätta"... Jag har haft 2st Florida innan och bägge krympte och försvann... Vad kräver Florida egentligen....??

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Läste oxå att den skulle vara mycket svår.... Men det har inte varit några problem än....

Min Florida tycker jag däremot ser lite hängig ut och dom ska väl vara "lätta"... Jag har haft 2st Florida innan och bägge krympte och försvann... Vad kräver Florida egentligen....??

Här är en liten artikel om Ricordea

http://www.bluezooaquatics.com/resources.asp?show=368

De verkar rätt anpassningsbara, inte för hård cirkulation kanske

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Läste oxå att den skulle vara mycket svår.... Men det har inte varit några problem än....

Min Florida tycker jag däremot ser lite hängig ut och dom ska väl vara "lätta"... Jag har haft 2st Florida innan och bägge krympte och försvann... Vad kräver Florida egentligen....??

Pytsar du i några spårämnen?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...
Krabban på bilden fick jag med stenen och den ska visst trivas bäst i en gryta med kokande vatten...??

Jag hittade en krabba i min LS också men jag lät den vara kvar..... hoppas på att den inte ställer till trassel... ej helt säker på var den gömmer sig.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...