Neostar Postat 5 november 2010 Dela Postat 5 november 2010 Sjukt läskigt, en clownfisk har försvunnit ur mitt kar, jag har letat men inte hittat den, har tittat runt omkring efter den på golvet också men ingen fisk.Jag har bara snälla fiskar så ingen av de kan ha ätit den heller och den försvann på några timmar då jag inte tittade till karet. Kan det bo något monster i någon LS tro ?LÄSKIGT! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 5 november 2010 Dela Postat 5 november 2010 Har du överrinnings box i karet? Titta isf där och i sumpen om du har någon. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
papi Postat 5 november 2010 Dela Postat 5 november 2010 Krabbor och anemoner kan ta fisk. Små firrar kan ibland sugas fast på pumpens insugsgaller. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Neostar Postat 5 november 2010 Författare Dela Postat 5 november 2010 Då e det krabbjäveln som ätit min söta clown och straffet för det blir döden Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
akvarium123 Postat 5 november 2010 Dela Postat 5 november 2010 Har en clown som av nån orsak peta in sig själv under ls:n... Trodde den var borta men efter en timme hitta ja fanskapet och efter en timme till så behagade den titta fram. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.