Wiking Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Då har ni alla röstat fram en vinnare i november månads fototävling och det är bilden 'Mjuk fragg' som fått flest röster. Vinnare och fotograf är Jonas 'Whistler' Björk. Självklart så skickar här Fototävlingsredaktionen ett stort Grattis:smiley20:Som brukligt lägger vi också ut lite teknisk information om bilden, vi vet att flera är intresserade av den. Och så den fina bilden en gång till.Länk till omröstningen: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=36530Namn på ditt tävlingsbidrag. - Mjuk fraggNamn och Efternamn. - Jonas BjörkDitt namn i forumet. - WhistlerBeskrivning av fotot. Skänkefragg från Knabbuziak på forumetKamera? Canon EOS 40DObjektiv? Tamron 2.8 MacroBländare? 9.0Slutartid? 1/80ISO? Auto (200)Har blixt använts Ja (inbyggda)Är bilden efterbehandlad i något bildredigeringsprogram - Ja, viss uppskärpning och nivåjustering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatriksS Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benke Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Grattis jonas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laggeman Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Stort grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordin Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Grattis till vinsten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whistler Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Tack, tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiking Posted November 11, 2010 Author Share Posted November 11, 2010 Ett grattis från mig också! Jag noterar att du har samma objektiv som jag, Tamron 2.8 Macro, ett riktigt bra objektiv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vargklo Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Härliga gröna färger du fick med - Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts