Gå till innehåll

Bilder från Niclas - 450L


Niclas

Rekommenderade inlägg

  • Svar 57
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Ditt akvarie var väldigt fint men mest var jagväldigt imponerad av din teknik till det, niclas!

Det är nästan värt några bilder också. Sen som "ugglan_" skrev, är också jag (och flickan min) väldigt imponerade av din lägenhet smiley32.gif

Ugglan_: Snygga bilder du fick till!

Btw, jag fick ju inte prata så mycket foto hos dig, men jag tror att ugglan_ fixade det hela.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Martin: Tacksmiley9.gif Förresten, gick det bra med all sten som du hämtade?

Addo: Japp han har bott i burken i ett par veckor nu, han är hur lugn som helst, simmar inte som en tok fra o tillkbaka och bråkar inte mes någon fisk alls. Så man kan konstatera att även Sohaler är väldigt individberoende.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Plus att du följer regelboken och introducerade honom sist som man ska. smiley4.gif

Hur stor är den ungefär?

Min har blivit snällare oxå faktiskt, han jagar bort paletten ibland men nu låter han iaf honom vara ute o simma fritt i karet, det lustiga är att han verkar tro att han bestämmer över urinnevånaren Niger tryckaren oxå. Har sett honom ibland simma i blixtsnabba täta täta cirklar runt tryckaren o spännt upp sig med fenor och allt, sen stannar han till o ställer sig o vibrerar med svansen för att hota ser det ut som smiley17.gifVad tryckaren tycker om detta? Den verkar inte bry sig överhuvudtaget. Hade den varit männska hade den skakat på huvudet o sagt "psykfall" till Sohalen hehesmiley37.gif

Strigosusen är såpass stor så den verkar vara den enda som Sohalen ALDRIG besvärar.

Men i det stora hela råder det frid i akvariet. Och han är inte och har aldrig varit sådär hyperaktiv som alla säger att Sohaler är.

Grattis iaf till en grymt snygg fisk!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det säkert nån som kommer att reagera att jag har en rätt så stor Sohal i en 450L burk... han är runt 15cm lite drygt. Men som sagt det, alla fiskar är olika o denna är lugn o fin så det kommer nog att gå bra tills dess att jag uppgraderar nångång framöver. Sohalen fick rätt så mycket spö av både min Strigosus samt tryckaren som försökte simma ikapp o hugga honom i baken... Så han kanske lärde sig om vad som gäller i burkensmiley37.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det var precis vad som hände i mitt kar, tryckaren spöade på Sohalen rätt rejält till en början, men nu är det inte längre nån tvekan om vem som (åtminstone tror att han) bestämmer i karet.

Har "the tang-police" en lokal filial i Sverige tror du?

smiley37.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ladda upp bilden till denna sida http://www.imageshack.us/(tjänsten är gratis), tryck på "host it" knappen, vänta....vänta... o sen när länksidan ploppar fram så klipper ni ut länken längst upp till vänster o klistrar in den här i ert inlägg. O Volia! höupplöst i stor bild i inlägget.

Det var Ugglan om visade denna tjänst om mina senaste bilder är upplagda med den.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...