Nordin Postat 18 december 2010 Dela Postat 18 december 2010 För en tid sedan började jag dosera vodka, ända sedan dess så uppstår ett vitt klegg på rutorna.Det är vitt/genomskinligt och ser ganska slimigt ut, är detta normalt, eller är det något som inte stämmer?. Har inte tänkt på det förän nu faktiskt.Doserar för tillfället ca 1-1,2ml/dag och har börjat trappa ner då mina värden börja peka åt rätt håll . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Reuben Postat 18 december 2010 Dela Postat 18 december 2010 Hej, det är så det skall vara Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 18 december 2010 Författare Dela Postat 18 december 2010 Hej, det är så det skall vara De ska vara så alltså, hmm det är lite irriterande när det vill fastna överallt när jag skrapar rutorna . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 18 december 2010 Dela Postat 18 december 2010 Kommer försvinna av sig själv när Du drar ner på doseringen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 18 december 2010 Författare Dela Postat 18 december 2010 Kommer försvinna av sig själv när Du drar ner på doseringen.Okej underbart, är det en indikation av att jag doserar för mycket eller något i den stilen eller har det med bakterier å sånt att göra? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 18 december 2010 Dela Postat 18 december 2010 Det blir en bakteriebelägning på rutorna.Dra ner dosen något.Det gäller att hitta balansen så du inte får den beläggningen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 18 december 2010 Författare Dela Postat 18 december 2010 Det blir en bakteriebelägning på rutorna.Dra ner dosen något.Det gäller att hitta balansen så du inte får den beläggningen.Okej perfekt, då ska jag börja sänka imorgon, det tar ett par dagar innan jag får beläggningen på rutorna så jag får köra med samma dos ett par dagar och se om det blir någon förbättring.Tackar för svaret Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.