Reefen Postat 2 januari 2011 Dela Postat 2 januari 2011 Hej Jag har ägnat några timmar vid skärmen för att söka efter ett nytt lysrör till min uvc.Jag öpnnade o kollade vad det stod på röret som var där i :Philips TUV 30w /G30 T8Jag har inte mätt det osv men ett ganska långt rör ca 90cmNågon som kan hjälpa mig ? mina 8000 timmar börjar lida på sitt slut för detta rör...Tack på förhand Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 2 januari 2011 Dela Postat 2 januari 2011 vad är det för märke på själva uvcét ?mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Akvarielagret Postat 2 januari 2011 Dela Postat 2 januari 2011 Det är vanliga 30w UVC standard längd Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Reefen Postat 3 januari 2011 Författare Dela Postat 3 januari 2011 ok perfekt ! har ni det på akvarielagret ?UVC är ett Tropical Marine Center. betckning har jag inte nu. Är på jobb Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Akvarielagret Postat 3 januari 2011 Dela Postat 3 januari 2011 ok perfekt ! har ni det på akvarielagret ?UVC är ett Tropical Marine Center. betckning har jag inte nu. Är på jobbVi har detmen vi skickar inga lysrör Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
libben Postat 3 januari 2011 Dela Postat 3 januari 2011 Ni råkar inte sitta på lysrör för Lifeguard Aquastep 25 wattare? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Akvarielagret Postat 3 januari 2011 Dela Postat 3 januari 2011 Ni råkar inte sitta på lysrör för Lifeguard Aquastep 25 wattare?Det var fifflelPeter i Göteborg som hade dom men nu har nog ingen dom i Sverige Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 3 januari 2011 Dela Postat 3 januari 2011 kolla med Bengan på marinakvariet - tror han sitter på en stash (lifegard) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Reuben Postat 3 januari 2011 Dela Postat 3 januari 2011 kolla med Bengan på marinakvariet - tror han sitter på en stash (lifegard)Göran gör det med (ciklidhuset) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.