vahagn Postat 29 december 2004 Postat 29 december 2004 Hej!Är det bara min IE som fått hicka den senaste dygnet när det gäller forumet eller har nån annan upplevt problem med att läsa vissa sidor också? "Stack overflow" och hela sidan får ku-ku...Det är bara forumets sidor eftersom alla andra sajter funkar OK för mig. Citera
JMAONE Postat 29 december 2004 Postat 29 december 2004 Jag har haft problem med att se vissa bilder i forumet... annars har det fungerat som det ska. Citera
Gabbi Postat 29 december 2004 Postat 29 december 2004 Jag har inte haft mer problem än vanligt, men då har jag också rätt mkt problem vanligtvis också. Minst en gång i veckan är det "network busy" och då är det bara att gå och diska eller nåt..:-/ Citera
vahagn Postat 29 december 2004 Författare Postat 29 december 2004 Jo, det gick rätt så seeeeeeeeegt imorse. Nu flyter det på bättre så det kan ha nåt med det att göra..... Citera
wrang Postat 29 december 2004 Postat 29 december 2004 hejsan. ja jag vet ej vad det kan bero på att det segar sig eller vad jag kan göra för att fixa detta. tråkigt att det ej funkar flytande för alla.Ang Network busy så får jag detta oxså ibland ej lika mycket som innan har pratat med webbhotellet å de ser lika frågande ut som jag att det kommer upp.Jag kommer att byta version till en nyare version av forumet och hoppas att detta då skall bli bättre. Kommer nog att bli nån gång nästa vecka och kommer då att ha forumet avstängt till å från.Skall visst "bara" vara att lägga över de nya filerna i samma mapp men lite att hoppas att det "bara" är detta. Mer om detta senare. Sov gott å hoppas ni har det bra. Gott nytt 2005 så här i förskott Citera
vahagn Postat 29 december 2004 Författare Postat 29 december 2004 Känner en annan som har sajten hos samma leverantör som ni har och det blir belastningar även för deras sajt ibland. Fast dagens och gårdagens belstade internet beror för det mesta på katastrofen i Sydostasien och alla folk som letar efter en glimt av info om deras anhöringar på olika sajter och forum som man har efterlyst sina saknade... Citera
Atrox Postat 29 december 2004 Postat 29 december 2004 Hoppas det funkar bra med över gången till den nya.för den här sajten går inte att vara utan, synd bara att man inte hitta den tidigare. Tack till er som sköter den på ett föredömligt sätt. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.