Gå till innehåll

Problem med sajten?


vahagn

Rekommenderade inlägg

Hej!

Är det bara min IE som fått hicka den senaste dygnet när det gäller forumet eller har nån annan upplevt problem med att läsa vissa sidor också? "Stack overflow" och hela sidan får ku-ku...

Det är bara forumets sidor eftersom alla andra sajter funkar OK för mig.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hejsan. ja jag vet ej vad det kan bero på att det segar sig eller vad jag kan göra för att fixa detta. tråkigt att det ej funkar flytande för alla.

Ang Network busy så får jag detta oxså ibland ej lika mycket som innan har pratat med webbhotellet å de ser lika frågande ut som jag att det kommer upp.

Jag kommer att byta version till en nyare version av forumet och hoppas att detta då skall bli bättre. Kommer nog att bli nån gång nästa vecka och kommer då att ha forumet avstängt till å från.

Skall visst "bara" vara att lägga över de nya filerna i samma mapp men lite att hoppas att det "bara" är detta. Mer om detta senare.

Sov gott å hoppas ni har det bra. Gott nytt 2005 så här i förskott

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Känner en annan som har sajten hos samma leverantör som ni har och det blir belastningar även för deras sajt ibland. Fast dagens och gårdagens belstade internet beror för det mesta på katastrofen i Sydostasien och alla folk som letar efter en glimt av info om deras anhöringar på olika sajter och forum som man har efterlyst sina saknade...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...