Gå till innehåll

Aengus 800 liters


aengus

Rekommenderade inlägg

aengus: Nej!! Vi har samma idé. Det är kul! Jag ska försöka efterlikna en lagun istället för ett rev. Jag tror själv att det kommer att bli vanligare med tiden (att folk försöker efterlikna en lagun). Jag har valt 10 000K för att efterlikna "strandnära". Jag sätter på kaffe, när kommer du och förbi och kikar?smiley1.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

aengus: har inga vettiga bilder. PMa ditt mobilnr så mms:ar jag över en kass bild från min mobilkamera. Annars är det bättre "Live".

greger: Jag tycker mitt är i mörkaste lagret (60cm högt kar). får börja fundera på om jag ska göra som Amerikanarna och Tyskarna: 1000W lampor. hehe

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg för ett tag sen en artikel på¨nån av reef central eller liknande,om vikten att göra rent lampor och glas med täta intervaller,istället för att jaga kelvin och watt - jag minns inte var den fanns,nån som vet??

Hursomhelst så var frågeställningen/resonemanget mycket vettigt,jämför bara med när strålkastarna på din bil blir skitiga i vintermörkret!smiley4.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 månader senare...
  • 2 månader senare...
  • 1 månad senare...

jodå karet är igång sen ett år tillbaka, har varit sparsam med o inreda det än så länge finns i dag ca 50 kilo ls en clown en kirurg och en picassotryckare tillsammans med 2 sarcophytonmjukisar. men jag ska snart sätta in lite bilder på karet, jag lovar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...