Gå till innehåll

Aengus 800 liters


aengus

Rekommenderade inlägg

Men han sa ju inte när han skulle sätta in bilderna denna gången.. :) Fast jag måste erkänna att jag e sugen att se nått jag med.. Först en bild på ett nyfyllt kar med en 250W MH och sen inget mer.. Det är ju ungefär som en strippa som drar av sig tröjan, har en t-shirt under och sen går..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Men han sa ju inte när han skulle sätta in bilderna denna gången.. :) Fast jag måste erkänna att jag e sugen att se nått jag med.. Först en bild på ett nyfyllt kar med en 250W MH och sen inget mer.. Det är ju ungefär som en strippa som drar av sig tröjan, har en t-shirt under och sen går..

Även i akvarievärlden är ekonim styrande. Man får vad man betalar för!;) Dock hoppas jag också få se lite bilder!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

OK! titta in sent ikväll, är i min butik till 21 ikväll sen ska jag ta några nya bilder, kanske jag har fått upp den andra MHarmaturen också, bara om jag har tur. japp kvällarna i blekinge är grymt långa;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...