Mattias Postat 26 januari 2011 Postat 26 januari 2011 Finns det verkligen inget djur som äter denna plåga ?? Skulle betala dyra pengar för ett sådant !! Citera
Maglofster Postat 26 januari 2011 Postat 26 januari 2011 Jag har läst nånstans att det finns nån typ av Filfisk som käkar majanos. Citera
Mattias Postat 26 januari 2011 Författare Postat 26 januari 2011 Den skulle bli mätt i mitt kar. Citera
Lasse Postat 26 januari 2011 Postat 26 januari 2011 Den här skönheten borde göra jobbet Acreichthys tomentosus är en filfisk som äter glasroser och jag tror att den även tar majano. De stora får du nog döda med lite ättika i en spruta med kanyl. Ge dem en dos av detta mitt i planeten. Denna filfisk tar sedan de små ganska lätt tror jagMVH Lasse Citera
Reuben Postat 26 januari 2011 Postat 26 januari 2011 Vissa fjärilfiskar äter dessa, tyvärr äter de även annat man vill ha...Denna gör det tex http://www.fishlore.com/profiles_racoon_butterflyfish.htmAnnars kan du behandla dom som glasrosor, Kokande vatten, kalkvatten eller citronjuice fungerar utmärkt Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.