feffe67 Postat 27 januari 2011 Postat 27 januari 2011 köpte en skummare hos World of Discus Handelsbolag (akvarieshop) Vällingbynär jag skulle starta den så var den helt död (pumpen trasig)har försökt att kontakta säljaren med 6 mejl på 3 olika mejl adresser utan svar.lyckades få tag i ett telefon nr, har ringt ca 15 gånger utan svar skickat sms 3st utan svar ??Vill bara varna andra !!!!!!!!!dom skickar varan snabbt men lämnar ingen garanti (för att det inte går att få tag i dom)åter kommer om jag får tag i dom varning varning
turboadde Postat 27 januari 2011 Postat 27 januari 2011 Om det är akvarieshop.se du menar så lägg en sökning så hittar du en hel del skrivet om dom.
feffe67 Postat 27 januari 2011 Författare Postat 27 januari 2011 ja det är akvarieshop.sehar du råkat ut för liknande problem ?
turboadde Postat 27 januari 2011 Postat 27 januari 2011 Nej jag har aldrig beställt eller handlat av dom. Men det finns några trådar här i forumet som har det med inte allt för possitiva svar. Pröva sök här på forumet. Orkar inte länka då jag skriver på telen.
feffe67 Postat 27 januari 2011 Författare Postat 27 januari 2011 Ok Tack jag ska besöka dom på deras adresser !! Dom har absolut bråkat med fel person. har hittat flera adresser som jag ska besöka (med storhandskarna !!)
Christer T Postat 27 januari 2011 Postat 27 januari 2011 köpte en skummare hos World of Discus Handelsbolag (akvarieshop) Vällingbynär jag skulle starta den så var den helt död (pumpen trasig)har försökt att kontakta säljaren med 6 mejl på 3 olika mejl adresser utan svar.lyckades få tag i ett telefon nr, har ringt ca 15 gånger utan svar skickat sms 3st utan svar ??Vill bara varna andra !!!!!!!!!dom skickar varan snabbt men lämnar ingen garanti (för att det inte går att få tag i dom)åter kommer om jag får tag i dom varning varningVar hittade du att dom ska finnas i Vällingby? Tidigare höll dom till i Sundbyberg.
mano Postat 27 januari 2011 Postat 27 januari 2011 Jag tror att bolaget var skrivet i vällingby även när de hade någon form av affär i solna/sundbyberg
Ouscazz Postat 27 januari 2011 Postat 27 januari 2011 .Ok Tack jag ska besöka dom på deras adresser !! Dom har absolut bråkat med fel person. har hittat flera adresser som jag ska besöka (med storhandskarna !!)Förstår dig verkligen... men det är farligt att skriva såhär på ett offentligt forum..
Laggeman Postat 27 januari 2011 Postat 27 januari 2011 (ändrat) .Förstår dig verkligen... men det är farligt att skriva såhär på ett offentligt forum..Nej, hot och annat tjafs gillar vi inte. Med hänvisning till tidigare trådar om Akvarieshop samt våra regler så låser vi denna tråden. Ändrat 27 januari 2011 av Laggeman
Rekommenderade inlägg