Ted-m Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Var ett tag sedan jag var ner till Stockholm och jag undrar om det är det samma med butikerna nu.Skall ner nu på måndag och jag tänkte kolla lite butiker som Triton.akvarieleasing.BZ och akvarielagret.Det jag undrar är akvarielagret kvar i källaren eller har de flyttat redan?Sen om det är någon affär jag missat kan ni ju posta ett medelande under här.Korallrevet eller vad dom heter är dom värd att besöka??mvh.Ted Citera
nike83 Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Var ett tag sedan jag var ner till Stockholm och jag undrar om det är det samma med butikerna nu.Skall ner nu på måndag och jag tänkte kolla lite butiker som Triton.akvarieleasing.BZ och akvarielagret.Det jag undrar är akvarielagret kvar i källaren eller har de flyttat redan?Sen om det är någon affär jag missat kan ni ju posta ett medelande under här.Korallrevet eller vad dom heter är dom värd att besöka??mvh.Tedkul! korallrevet i s-tälje har en del fisk faktiskt! kanske inte jättemycket koraller (sist när jag var där i februari)! Citera
Ted-m Postat 6 mars 2011 Författare Postat 6 mars 2011 Ok då får jag lägga till dom på listan.Skall även stanna till i uppsala. Citera
nike83 Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Lagret ligger fortfarande i källaren =Dfrågan är bara om de har mer än glasrosor och cyano? var länge sedan jag var där nu! Citera
Hellman Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Jag var där förra helgen och jag såg varesig glasrosor eller cyano. Citera
Ted-m Postat 6 mars 2011 Författare Postat 6 mars 2011 Dom brukar ha bra med macroalger vilket jag har en här uppe som vill ha lite. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.