Chrille_B Postat 19 juni 2011 Postat 19 juni 2011 Halloj Längesen du uppdaterade här inne, hur går med karet? Citera
Emil_B Postat 16 juli 2011 Författare Postat 16 juli 2011 Lite nytt på gång!Längesedan jag uppdaterade men karet har tuffat på bra. Drog igång biopellets för en dryg månad sedan och det verkar ha gått smärtfritt. Citera
Emil_B Postat 21 april 2012 Författare Postat 21 april 2012 Nu kommer det en liten uppdatering! Akvariet har varit igång i lite mer än ett år och det har fungerat riktigt bra. Lite värmeproblem under sommaren och en returpump har gett upp, annars problemfritt... peppar peppar!Går och funderar på om jag ska börja planera ett nytt akvarie eller om jag ska uppgradera RSM'et med led-belysning. Det lutar åt led för tillfället, ska forska lite i vad som behövs och vad det kan kosta. Tänker mig en kylfläns där nuvarande belysning sitter och en i det främre locket.Jaja... nu kommer det några bilder!Först ut en översiktsbild. Har precis rensat lite xenia uppe och till vänster i karet. Tanken var att göra plats för något nytt. Tips mottages gärna på var som kan trivas på toppen, den sista xenian ska också bort (sitter på en liten sten om någon är intresserad?). Citera
Chrille_B Postat 23 april 2012 Postat 23 april 2012 fina bilder kompis.ser bra ut i karet.Mvh Chrille Citera
Scooby_doo Postat 24 april 2012 Postat 24 april 2012 jag satte LED även i locket på RSM 130, rekommenderas och gör skillnad med spridningen av ljuset.~Henrik Citera
MaddeI Postat 24 april 2012 Postat 24 april 2012 Jättefina bilder! Gillar särskilt närbilden på Blenniden. Sen, off topic dock, är jag oxå grymt imponerad av hur du komponerat Parisbilderna! Snyggt! /Madde Citera
Emil_B Postat 25 april 2012 Författare Postat 25 april 2012 ChrilleB: Tackartackar! Jag kommer upp och hälsar på snart och inspekterar ditt kar och led-ramp... Du är välkommen hit också!MaddeI: Tack så mycket! Roligt att höra! Citera
Chrille_B Postat 15 maj 2012 Postat 15 maj 2012 absolut, har tänkt köra inom dig flera gånger.men tiden räcker inte riktigt till, nu är det fullt ös att färdigställa trädgården med plattläggning osv.ska ta med mig björn så tittar vi inom / Chrille Citera
Olle Postat 22 december 2012 Postat 22 december 2012 jag satte LED även i locket på RSM 130, rekommenderas och gör skillnad med spridningen av ljuset.~HenrikHej,Off TopicHar du några tipps hur du gjorde det?? Vore bra om man kunde fixa det. Måste LED ha kylning ochså?? Citera
Gnarkill Postat 17 september 2013 Postat 17 september 2013 hur gjorde du med ditt biopellets filter? modifierade du det något eller lär du det bara vara? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.