blackizzz Postat 20 mars 2011 Postat 20 mars 2011 Tjenare, Goo kväll på er =DJo jag tänkte att jag skulle starta lite, genom att köpa in ock laka ur revkeramik, och undrar då, Var hittar ni "den bästa" revkeramiken?Såg en tråd med riktigt nice revkeramik för en knapp vecka sen, men kan inte hitta den nu =/ Så ja nu ber jag er, Skicka upp lite länkar till bra webshopar =P Tackar Tackar, Oskar Citera
_Manne_ Postat 21 mars 2011 Postat 21 mars 2011 Tjenare, Goo kväll på er =DJo jag tänkte att jag skulle starta lite, genom att köpa in ock laka ur revkeramik, och undrar då, Var hittar ni "den bästa" revkeramiken?Såg en tråd med riktigt nice revkeramik för en knapp vecka sen, men kan inte hitta den nu =/ Så ja nu ber jag er, Skicka upp lite länkar till bra webshopar =P Tackar Tackar, OskarDet var nog mr cheezy aka robin's Elos , tyckte jag läste att keramiken var beställd från tyskland.Nu kan du nog hitta tråden.Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Dakstone Postat 22 mars 2011 Postat 22 mars 2011 Tjena Oskar, här är lite olika varianter på keramik.Tjenare, Goo kväll på er =DJo jag tänkte att jag skulle starta lite, genom att köpa in ock laka ur revkeramik, och undrar då, Var hittar ni "den bästa" revkeramiken?Såg en tråd med riktigt nice revkeramik för en knapp vecka sen, men kan inte hitta den nu =/ Så ja nu ber jag er, Skicka upp lite länkar till bra webshopar =P Tackar Tackar, Oskar Citera
blackizzz Postat 22 mars 2011 Författare Postat 22 mars 2011 ^^Nice, Tack anders! Ser riktigt fina ut, nu måste jag bara bestämma hur min framtida AquaScape skall se ut, så man kan shoppa loss =DOskar Citera
hansson_1985 Postat 24 mars 2011 Postat 24 mars 2011 www.drakfisken.se drakfisken tar hem från tyskland. rekomenderar ja! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.