Gå till innehåll

Var köper ni er revkeramik?


blackizzz

Rekommenderade inlägg

Tjenare, Goo kväll på er =D

Jo jag tänkte att jag skulle starta lite, genom att köpa in ock laka ur revkeramik, och undrar då, Var hittar ni "den bästa" revkeramiken?

Såg en tråd med riktigt nice revkeramik för en knapp vecka sen, men kan inte hitta den nu =/ Så ja nu ber jag er, Skicka upp lite länkar till bra webshopar =P

Tackar Tackar,

Oskar

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenare, Goo kväll på er =D

Jo jag tänkte att jag skulle starta lite, genom att köpa in ock laka ur revkeramik, och undrar då, Var hittar ni "den bästa" revkeramiken?

Såg en tråd med riktigt nice revkeramik för en knapp vecka sen, men kan inte hitta den nu =/ Så ja nu ber jag er, Skicka upp lite länkar till bra webshopar =P

Tackar Tackar,

Oskar

Det var nog mr cheezy aka robin's Elos , tyckte jag läste att keramiken var beställd från tyskland.

Nu kan du nog hitta tråden.

Mvh manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena Oskar, här är lite olika varianter på keramik.

Tjenare, Goo kväll på er =D

Jo jag tänkte att jag skulle starta lite, genom att köpa in ock laka ur revkeramik, och undrar då, Var hittar ni "den bästa" revkeramiken?

Såg en tråd med riktigt nice revkeramik för en knapp vecka sen, men kan inte hitta den nu =/ Så ja nu ber jag er, Skicka upp lite länkar till bra webshopar =P

Tackar Tackar,

Oskar

post-5557-14468921653677_thumb.jpg

post-5557-14468921653821_thumb.jpg

post-5557-14468921653931_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...