Piraterna Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Hittade en intressant artikel, någon som har någon erfarenhet av den?http://www.coralmagazine-us.com/content/mini-carpets-perfect-small-sea-anemones Citera
Piraterna Postat 23 mars 2011 Författare Postat 23 mars 2011 (ändrat) Nej, jag skulle sluta göra inlägg men så kom jag på att världen är full av *bort*.(syftar inte på någon speciell) och jag blev dessutom väldigt rörd av alla söta pm's och stöd jag fick. (ja, admin. Jag vårdade inte mitt språk so feel free to remove)Moderator's upplysning: 3.1 Uppträd vårdat & trevligt -Ett vårdat språk och trevligt uppträdande ökar dina chanser att få svar och bli vänligt bemött. På grund av detta så tillåter vi generellt inga inlägg som innehåller svordomar, könsord och liknande eller som är allmänt otrevliga, spydiga eller sarkastiska i sin utformning. Ändrat 23 mars 2011 av Laggeman Regelbrott 3.1 Citera
Fredrik.g Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Jag har för mig att det finns maxi mini carpets i kungsbacka.Ni kan ju alltid ta en lite tripp ner dit eller ringa och få lite info. Citera
Piraterna Postat 23 mars 2011 Författare Postat 23 mars 2011 Jag såg dem när jag kollade på anemoner sist men jag insåg inte att det var samma förens reuben sa det. Kul hur allt ser olika ut, de verkar fina hur som helst om man kan få dem i bra färger. Citera
turboadde Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Jag har. Tycker dom e ganska läckra och verkar ganska enkla, har även två små räkor som tagit den i beslag. Sexy shrimp tror jag dom heter. Ska skaffa fler mini carpets i framtiden när jag uppgraderat och dom fått hem några fler. Citera
Reuben Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Sexyshrimp gillar alla möjliga Anemoner, de kallas även anemone shrimp utomlands . Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.