Gå till innehåll

Deep Ocean?


loopmannen

Rekommenderade inlägg

Finns det någon som har köpt koraller från Deep Ocean? Vad har ni för erfarenheter och hur var kvaliten på de köpta produkterna?

Verkar smidigt att beställa o frakten är inte allt för hög så det kan vara ett alternativ i stället för att spendera 20-25 mil i bilen för att inte veta säkert vilka koraller som finns hemma i butiken.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan se det som ett gott alternativ till att få tag i grejer som inte kommer in i butiker så ofta som speciella everts och den där udda blenniden ingen verkar ha, bra för odlat också. Får se i framtiden, men kan vara värt att tänka på sin lokala handlare också :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Klart man tänker på den lokala handlaren, bor ett par min från PWSS så alla förbrukningsvaror tar jag från dem. Linköping för att handla koraller o fisk men det finns inte alltid det man vill ha och så är det ganska långt att åka. Så ibland kan det vara skönt att bara kunna skicka efter. Men så vill man ju ha den sociala biten och allt saltsnack, kaffe och det kan aldrig postpaketen ersätta.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Klart man tänker på den lokala handlaren, bor ett par min från PWSS så alla förbrukningsvaror tar jag från dem. Linköping för att handla koraller o fisk men det finns inte alltid det man vill ha och så är det ganska långt att åka. Så ibland kan det vara skönt att bara kunna skicka efter. Men så vill man ju ha den sociala biten och allt saltsnack, kaffe och det kan aldrig postpaketen ersätta.

Tror inte chauffören tackar nej till kaffe om du bjuder ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...