_Manne_ Postat 7 april 2011 Postat 7 april 2011 Man ska maila Kenta att man kommer. Inte svårare än så.Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 7 april 2011 Författare Postat 7 april 2011 Sista anmälningsdagen va igår. Men kanske går endå Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
johan_f Postat 7 april 2011 Postat 7 april 2011 Hörde igår att det är 31 pers anmälda, fan vad skoj att så många kommer. Citera
Wiking Postat 7 april 2011 Postat 7 april 2011 SG är ingen förening! "Bara" ett forum för saltvattensintresserade.Sticker ut hakan!Dessutom en riktigt bra forum för intresserade. Jag har svårt att se vad en förening skulle tillföra. Citera
Majki01 Postat 7 april 2011 Författare Postat 7 april 2011 Hörde igår att det är 31 pers anmälda, fan vad skoj att så många kommer.+1Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
daniel_i_malmö Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 (ändrat) Verkar vara ett kul arrangemang. Går det fortfarande att anmäla sig?EDIT: såg nu att anmälan gick ut 6 april.OffTopic:Dessutom en riktigt bra forum för intresserade. Jag har svårt att se vad en förening skulle tillföra.Hehe, det är för att du aldrig varit på en ciklidstämma... Om vi inte väntat barn i dagarna skulle jag varit där även i år. Det är fantastiskt kul att träffa ett hundratal eller fler andra som delar ens intresse i verkliga livet! Det blir härliga och ibland heta diskussioner om favoritfiskar, vattenvärden, drömakvarier och allt annat mellan himmel och jord, inte minst efter några öl på middagen på kvällen. Jag minns tex en självsäker utfästelse om kommande sjöhästodling sent i hotellbaren när stämman hölls i Malmö sist... Om du läser detta vet du vem du är, och att du kommer att påminnas om detta ända tills du visar upp några yngel...Och så klart två dagar med fantastiska inspirerande föredrag och workshops. Ändrat 8 april 2011 av daniel_i_malmö Citera
Hirez Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 Verkar vara ett kul arrangemang. Går det fortfarande att anmäla sig?EDIT: såg nu att anmälan gick ut 6 april.Ok, så det är försent nu... Citera
JFerm Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 Någon som kör från Malmö och som har en plats över? Får även plats i skuffen //Jörgen Citera
johan_f Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 Någon som kör från Malmö och som har en plats över? Får även plats i skuffen //JörgenDu kan få lift med mig dit, men jag ska dra lite tidigare för jobb så du får lifta med någon annan hem. Citera
Ouscazz Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 Jag har anmält mig men är fortfarande inte helt frisk så jag ställer min plats till förfogande. Första svar i tråden kan ta min plats. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.