Adamantis Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Någon som testat resuns ställbara streamer på 15000 l/h?http://shop.biotedmarin.se/Shop/Application/Article/pgArtItem.php?iId=241Resun är skit, jag vet men vad är det som gör just denna modell till skit i så fall?Tack på förhand!W. Citera
Majki01 Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 jag har kört resun länge i mina sötvattens kar! Är dom skit? hehe Citera
Ragman Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 jag har haft en sådan och den funkade kanon. låter inte så mycket och hade rätt brett flöde. Citera
Tomacee83 Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Har en sådan i mitt kar, flåsar på alldeles utmärkt. Inte för att det blir vågor kanske som det låter på namnet men det varierar bra på de 3 olika stegen och man kan enkelt ställa in tiden på de olika stegen, ja e nöjd Citera
Majki01 Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Har en sådan i mitt kar, flåsar på alldeles utmärkt. Inte för att det blir vågor kanske som det låter på namnet men det varierar bra på de 3 olika stegen och man kan enkelt ställa in tiden på de olika stegen, ja e nöjdVågor blir det inte utan tillbehören.. Men har man den placerad som man ska med en bit av pumpen ovanför ytan så blir det vågor. Men också ett jävla oväsen för att den suger luft. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Dimorb Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Bra tryck, låter lite, billig, går att köra i olika intervaller från 4000-15000 liter/h.Min trillade ner ofta eftersom sugpropparna var rätt små. Särskilt när de hade torkat ut lite.. Citera
Nordin Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Kör med den i mitt 540L å den fungerar kanon, väsnas lite men inget man stör sig på, inte jag iallafall . Överväger att skaffa en till faktiskt! Citera
Adamantis Postat 15 april 2011 Författare Postat 15 april 2011 Tänkte också köra i 540, så det var bra nyheter. Tänkte placera vid botten för att blåsa upp skiten till avrinningen. Är den stark nog till att resa bajset? Citera
Nordin Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Tänkte också köra i 540, så det var bra nyheter. Tänkte placera vid botten för att blåsa upp skiten till avrinningen. Är den stark nog till att resa bajset? Ja satan, mitt akvarie är 60cm högt och jag har den i mitten av karet ungefär, å när den går på fullt flås, så drar den upp smuts från botten, och samtidigt drar den luft från ytan, eller ja inte hela vägen då, det blir en virvel nästan hela vägen ner . Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.