Nordin Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 Tänkte dra igång en tråd här på guiden då det är många som visat intresse för chatter och så, ingen av dessa är några chatter som alla kan samlas på utan är mer person -> person chatter.Här kommer iallafall mina uppgifter!.MSN : Danielnordin_@hotmail.comSkype User ID. SuxxarSteam : n0rdinBattle.net Loxie@hotmail.seSå det är bara att adda på!.Tycker nån mod att tråden är olämplig så kan ni radera den bäst ni vill Citera
Majki01 Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 MSN : Micke_P89@hotmail.comSkype User ID. Mikesh0889 Citera
Nordin Postat 21 april 2011 Författare Postat 21 april 2011 Kan ju tillägga att jag är online på msn 24/7, men är inte vid datorn hela tiden dock ;P Citera
Laggeman Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 Vad ni lägger upp här är upp till er själva, tänk bara på att det finns program som söker av internet efter uppgifter för att skapa och sprida skräppost till. Citera
Ricke Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 MSN : ricke_j84@hotmail.comHar inget salt igång nu men har haft o är på G med mitt nya framöver : Citera
Nordin Postat 21 april 2011 Författare Postat 21 april 2011 Vad ni lägger upp här är upp till er själva, tänk bara på att det finns program som söker av internet efter uppgifter för att skapa och sprida skräppost till.inget av det jag har lagt upp är knutet till något viktigt så för mig spelar det ingen roll.Jag finns redan med överallt på internet känns det som och finns det en till sida där min mailadress/skype/Battle.net och steam konto står med så gör det faktiskt ingenting.Även din msn adress,skype och ICQ står ju med här på svg Citera
Laggeman Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 Även din msn adress,skype och ICQ står ju med här på svg Det stämmer. Men jag har inte sagt att jag vill ha mina uppgifter osynliga heller. Jag ville bara klargöra att det kan finnas nackdelar med att lägga ut all information så här, sen får var och en själv bestämma vad de vill lägga ut. SG är på inget sätt skyddat på detta viset. Citera
Maglofster Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 Det är bra att du informerar Lagge. Vill nån ha mina uppgifter så lämnar jag via PM. Citera
DaTrucka Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Om ni går in i kontrollpanelen för eran profil, så kan man skriva in dessa uppgifter där. Då får man en liten ball ikon på i fältet där användarnamn, ort mm. står.Bara ett tips. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.