Gå till innehåll

Hej då.


Ted-m

Rekommenderade inlägg

Men du är ju inte från norrland, klart du blir bra behandlad ;)

Nej jag är inte från norrland, men bor i ett område i Småland där jag har turen att ha en mycket bra handlare åtta mil här ifrån annars har jag 20 mil till andra handlare.

Har även turen att fått en kompis med saltkar tre mil bort annars kan jag säga att man kan känna sig väldigt ensam i sin hobby i dom mörka skogarna.

Känner man inte folk kan det vara svårt att få respons på det man sysslar med och då vet man inte om man är ute och cyklar eller inte särskilt om man är ny innom hobbyn.

Även om folk skämtar är det inte lätt att tolka det som ny när man inte lärt känna dessa och då känner man sig förtvivlad/Glenn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 59
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Hahaha du vet inte vad jag hadde frågat om så gå och lägg dig undra vem som är barnslig har du inget vettigt att säga behöver du varken läsa eller skriva i denna tråd.

Det är ju det jag säger ni är ju på folk med kulor och batonger.Ni vill värkligen inte hjälpa folk.Vissa av er är så anonyma och döljer er bakom ert konto så skulle man träffa er på stan skulle ni krypa under asfalten och inte stå för det ni säger på forumet.

Ni tänder till på internet lika lätt som en pitbull i ett hundslagsmål.

Men är like tuff som en chihuahua med rosa tröja.

Här är ett bra exempel . ...

Man ska kunna skriva utan, att behöva förelämpa varandra.

Detta är rätt fjantigt..:arg:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Här är ett bra exempel . ...

Man ska kunna skriva utan att behöva förelämpa varandra.

Detta är rätt fjantigt..:arg:

Kul att ditt 53e inlägg på 6år kommer på en sådan bra tråd som denna.

Man undrar om det är lite sanning om det man skrivit.

Kul att du Quota mig när jag kalla han barnslig men inte när han kalla mig det.Ja jag menar ni gör inte skilnad på folk och folk eller hur.

Tänk va kul det vart om vi hadde en chatt nu.Men ne var tvungen att starta en tråd så nya saltisar kan komma och se hur trevligt vi har det på forumet.

Men om ett par år så väcker nån annan liv i den tråden och vipps så har ni en chatt ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om du läser mitt första inlägg på svg, så ser du varför jag började skriva.smiley1.gif

Tycker bäst om att fixa mina egna lösningar utifrån vad jag läst till mig.

Tror inte att ni kan hitta någonstans att jag har ställ en fråga om något. Jo 1 finns det nog.:ledsen:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om du läser mitt första inlägg på svg, så ser du varför jag började skriva.smiley1.gif

Tycker bäst om att fixa mina egna lösningar utifrån vad jag läst till mig.

Tror inte att ni kan hitta någonstans att jag har ställ en fråga om något. Jo 1 finns det nog.:ledsen:

Och detta har med tråden för???

Ni är fan inte kloka vissa av er.

Ni är bara här för att hacka på mig pga att jag känner mig bra utanför och som jag ser så är jag inte ensam.

Varför skrev du i denna tråd?Var det något intresant du ville berätta för mig?något som räddar världen kanske.

Eller är du så rädd att säga att du bara är här för att skriva något drygt och se reaktionen på vad jag skriver.Visst är det så det är enda anledningen du är här.

Nu skall jag skriva till mig själv så som jag skulle skrivit till någon som skulle skrivit lika dant som jag och som jag tror han vill bli bemött.

Brev till mig själv.

Jag tycker det är synd att du känner dig utanför och särbehandlad.Jag kan gärna svara på frågor som jag har kännedom om utan att hänvisa till andras eftersom jag är emot chatt.

Jag kan tycka och hålla med om att vissa behandlas olika även om man inte bor i norr.

Man kan ju förstå er att ni känner er enumera utanför när vi har våra saltträffar specielt när vi skriver om dom i SVG-Syd.Vi trodde inte ni var intreserad av att åka så långt.

Sen har jag varit lite lat av mig så jag har inte orkat skriva en rad i din tråd men jag tittar på bilderna du lägger upp men jag har ju en massa trådar som grannarna lagt upp bilder på som jag måste skriva.Fint-snyggt-wow eller annat i.Men jag skall lägga ett ord eller två nästa gång lovar jag.Och har du vägarna förbi så kom och hällsa på.

Är det så svårt att vara snäll eller fick ni inge påskägg i år?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ted:

jag har absolut inte sorterat bland mina inlägg beroende på var man bor.. känns bara löjligt.. sen visst man skapar ju en relation till några man kanske träffar på fritiden, och dom bor normalt inom rimligt köravstånd..

men att "skita i" att skriva i en tråd för att trådskparen bor i fjollträsk eller dylikt är inte min grej.. har försökt ge tillbaka allt jag kan till guiden då min hobby hade inte varit salt utan den..

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg

×
×
  • Skapa Ny...