Gå till innehåll

Hej då.


Ted-m

Rekommenderade inlägg

  • Svar 59
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Orkar inte med SVG nå mer så hej då alla salta i söder.Dom flesta kommer nog vara som ? men de som jag har kontakt med riktigt vet vad jag menar och känner samma sak.Så därför lämnar jag SVG(Syd).
SVG(Syd) säger allt

Drama Queen..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta tala i skägget

man ska alltid säga vad man tycker

men detta är fegt

Ja tala i skägget va moget.Detta är vad jag menar.Ni nere i söder är som ni alltid varit.Komenterar man något och bor lite norr om Fjollträsk är man osynlig.Öppnar man en tråd så trackas den ner.

Startar folk uppe i norr en tråd om deras kar så får dom noll respons.

Men tusan den som inte skriver snällt om karet på 40 liter med en lava sten i om han bor i söder.

Ne jag tycker så här.Ni kan hålla SVG till er själva.Ta bara det där med träffar.Ni är så fjantiga med att åka bil att ni tycker 10-20 mil är mycket.

Medans många av oss åker 80mil för att köpa sniglar.

Sen om man kommer från norr visst vi kanske har frågor som ni handlare inte får så ofta eftersom era normala kunder inte behöver fråga saker i butik utan dom har en hel hög med saltisar nära som dom kan prata med.

Men för det vill vi även ha ett bra bemötande.Jag har dock bra kontakt med vissa handlare men i källarn har jag bara vart en gång då jag inte tykte om stället.

Ne som ni ser så är det bara vanlig norrländsk avundsjuka som flugit i mig.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Drama Queen..

Sen har vi dessa dryga jävlar.

Jag förstår om tråden stängs snart så men jag bryr mig ej utan ni som inte pratat eller kontaktat mig förut vad gör ni här.Undra vilka som är Drama Queen´s.

Ta vara på era andra saltisar i norr annars kan ni ju byta till SVG(Syd)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja tala i skägget va moget.Detta är vad jag menar.Ni nere i söder är som ni alltid varit.Komenterar man något och bor lite norr om Fjollträsk är man osynlig.Öppnar man en tråd så trackas den ner.

Startar folk uppe i norr en tråd om deras kar så får dom noll respons.

Men tusan den som inte skriver snällt om karet på 40 liter med en lava sten i om han bor i söder.

Ne jag tycker så här.Ni kan hålla SVG till er själva.Ta bara det där med träffar.Ni är så fjantiga med att åka bil att ni tycker 10-20 mil är mycket.

Medans många av oss åker 80mil för att köpa sniglar.

Sen om man kommer från norr visst vi kanske har frågor som ni handlare inte får så ofta eftersom era normala kunder inte behöver fråga saker i butik utan dom har en hel hög med saltisar nära som dom kan prata med.

Men för det vill vi även ha ett bra bemötande.Jag har dock bra kontakt med vissa handlare men i källarn har jag bara vart en gång då jag inte tykte om stället.

Ne som ni ser så är det bara vanlig norrländsk avundsjuka som flugit i mig.

Förstod inte mycket av ditt inlägg

men blev lite nyfiken på

--------------------------------

källarn har jag bara vart en gång då jag inte tykte om stället.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Intressant tråd faktiskt, trodde jag var ensammen om att känna detsamma, visst det finns folk som kan besvara ens frågor men dom är mycket sälsynta, all heder till er som bemödar sig att svara på våra frågor fastän vi bor i en annan del av landet :).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Förstod inte mycket av ditt inlägg

men blev lite nyfiken på

--------------------------------

källarn har jag bara vart en gång då jag inte tykte om stället.

Är du full? Förstår inte vad du menar.omg visst ja påsk ni vaskar nog champagne nu medans vi suger på Hembränt och lingondricka.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkigt om du lämnar svg och visst kan jag hålla med dej om att det på vissa håll kan vara lite "klubben för inbördes beundran" men många försöker nog hjälpa så mycket dom kan oavsett var dom bor. Vore ju tråkigt att behöva dela upp svg i tre regioner för att göra alla nöjda. Själv känner jag ingen som håller på med salt så svg är min enda saltvän;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ne jag måste säga att jag håller med Ted, jag har mina E-Buddies här på SVG och all heder till dom, och er hyser jag inte heller något agg mot. Inte heller någon av de handlare jag haft kontakt med här på SVG hyser jag något agg mot heller. Tänk er själv hur det är att komma till en by där alla pekar och kollar snett på en, så KÄNNS det, iallafall för mig!.

Med detta sagt så kommer jag att dra mig tillbaks från SVG och jag hoppas att det förbättras under tiden, att ni kanske får upp ögonen att allt kretsar inte kring de södra delarna, utan att HELA sverige behövs för att hålla våran hobby igång och rullande, men det är upp till er, man kanske kunde starta en SVG Norr ?, bra många skulle nog bli glada iallafall :).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ted, jag tror inte någon bryr sig om vart någon annan kommer ifrån.

Varför skulle jag bry mig om du var från Boden eller Malmö? Jag tror nog att de flesta här bryr sig om vad andra skriver, inte vart dem är ifrån.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg

×
×
  • Skapa Ny...