Gå till innehåll

EFTERLYSNING! Transport från uppsala till gbg.


Piraterna

Rekommenderade inlägg

Är intresserad av att köpa ett 60L akvarium av en medlem här på SG problemet är att han bor i uppsala och jag bor i gbg. Bussgods vill helst inte ta i saken och vägrar lämna några garantier. Någon som skall åka däremellan inom överskådlig framtid och har lust att ta med sig det? Naturligtvis mot ersättning.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ingen möjlighet till att frakta ditt akvarie men jag ställer mig lite frågande? Är det något som följer med akvariet som är det du vill ha eller är det bara ett glas kar?

För 60 liters kar finns det ju ingen brist på i göteborg tycker jag :-) Jag åkte ju dit för att köpa mitt på hornbach där, de kostar ju inte ens en bråkdel av vad frakten skulle kosta i bensin eller knappt dyrare än vad bussgods skulle ta i avgift.

Trägen vinner iofs, min första tråd här handla om hur jag skulle laga kortsidan på mitt 54L kar och generella åsikten var att köpa ett nytt men jag limma eländet iaf ;-) Och nu står det här... Även om det är lite fult...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...