joney Postat 13 december 2005 Författare Dela Postat 13 december 2005 några till.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 13 december 2005 Dela Postat 13 december 2005 Wow ser bra ut. Hoppas att du fått bukt på dina problem. Hur har du tänkt att göra så det ej blir det samma igen...Snygg korall vad är det för någon!? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 13 december 2005 Författare Dela Postat 13 december 2005 en gorgonia med blå polyper,, ja jag vet inte riktigt vad jag ska göra hålla mer koll på vattenvärden även fast dom var ultimata då detta inträffa... jag tror med största sannolikhet att det va ohyra.. typ red bugs och så kallade montipora eating nudibranch´s som dom pratar mycket om på RC. alla montipororna dog inom ett par veckor.. inte vitt nerifrån och upp som på acropororna.. utan små vita strimmor såg ut som om nån byggde en väg ungefär.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 14 december 2005 Författare Dela Postat 14 december 2005 mer som haft detta problem? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 Jag har en likadan gorgon. Den dog ut helt men jag lät den så och nu börjar den komma tillbaka skummt men jag har den på ett jätte strömmt ställe och de verkar ju funka. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 14 december 2005 Författare Dela Postat 14 december 2005 min e på ett strömt ställe oxå... matar den 3ggr i månaden med phytoplankton Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 26 december 2005 Författare Dela Postat 26 december 2005 fått tag i lite musslor 2 st derasa och 2 st maxima bifogar oxå en bild på en hummer jag köpte Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 26 december 2005 Författare Dela Postat 26 december 2005 jag söker fortfarande montiporor av olika slag Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 26 december 2005 Dela Postat 26 december 2005 Jäklar vilka fina musslor Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 26 december 2005 Författare Dela Postat 26 december 2005 tackar tackar. har tjatat på en viss leverantör länge nu att han ska ta hem och så blev det till slut.. en liten julklapp till mig själv Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest NoName Postat 26 december 2005 Dela Postat 26 december 2005 Jäkligt fina!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Norberg Postat 26 december 2005 Dela Postat 26 december 2005 Ja du vet ju att du har fraggar innestående hos mig! Bara att svänga förbi så får du lite med dig hem.Och musslorna ser trevliga ut! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 26 december 2005 Dela Postat 26 december 2005 fått tag i lite musslor 2 st derasa och 2 st maxima bifogar oxå en bild på en hummer jag köpteMYCKET vackra musslor!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 26 december 2005 Författare Dela Postat 26 december 2005 roligt med derasa musslan är att den växer förhållandes vis snabbt med Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 26 december 2005 Dela Postat 26 december 2005 Várt köpte du musslorna ! Jag skickar dit stylo-glow i veckan. Sen åker jag bort så.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 27 december 2005 Dela Postat 27 december 2005 snyggt, kul och ett annorlunda utbud! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 27 december 2005 Författare Dela Postat 27 december 2005 jag har köpt dom på jr täby.. fick du min adress stefan ? trevlig resa! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 27 december 2005 Dela Postat 27 december 2005 Dom är verkligen kanon snygga. Har du fotat dessa uppifrån eller genom glasrutan på karet? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 27 december 2005 Författare Dela Postat 27 december 2005 jag har fotat dom med en sony dsc-p10 med undervattenshus orkade inte stänga av pumparna så det blev lite suddigt på vissa Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 27 december 2005 Dela Postat 27 december 2005 Okey hur upplever du dessa musslor sett utifrån karet då. Är de samma lyster å färg Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 27 december 2005 Författare Dela Postat 27 december 2005 den enda musslan som inte har samma lyster och färg utifrån är den stora maximan 2a kortet från vänster.. den blå färgen gör sig inte rätt om man inte kollar uppifrån.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 29 december 2005 Författare Dela Postat 29 december 2005 kan verkligen rekommendera derasa musslorna otroligt fina Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 29 december 2005 Dela Postat 29 december 2005 Hade en riktigt fin mussla som strök med i flytten skulle gärna villa hitta en liknande till, hoppas nån tar in en snart. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 29 december 2005 Dela Postat 29 december 2005 Hade en riktigt fin mussla som strök med i flytten skulle gärna villa hitta en liknande till, hoppas nån tar in en snart.Mycket snygg, vi får väl tjata på våra leverantörer... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 29 december 2005 Dela Postat 29 december 2005 Hej Joney!Jag tänkte om du har fått ordning på burken och kan fragga igen så kan vi ju byta fraggs mot stylon du beställde???? Såg några som jag vill ha. Jag har nog fått av dom tidigare men,gick bort i kraschen.... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg