joney Postat 7 februari 2005 Författare Dela Postat 7 februari 2005 jag drar på "konferans" till köpenhamn i morgon och på onsdag men jag e ledig torsdag så då kan du titta förbi om du vill Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 Snyggt Jonny!!! Gör de nåt om ja kopierar din möbel? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 Är det dörrar på underskåpet? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 7 februari 2005 Författare Dela Postat 7 februari 2005 kopiera på du--- det e 3 st dörrar som man antingen skjuter eller lyfter av..mvh Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 mycket snyggt Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 Jag ringer dig senare i veckan då så kanske vi kan ta det då ! Vilka ville du ha ut av mig då???? Pm mig dit nr igen så jag får det för jag vet inte om jag har det kvar.... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 Kan jag komma förbi nån dag o inspektera din möbel Jonny.. sugen på o bygga liknande, skulle va bra o se hur du löst det? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 9 februari 2005 Författare Dela Postat 9 februari 2005 kom i helgen nån dag..då e jag ledig Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 21 mars 2005 Författare Dela Postat 21 mars 2005 lite nya bilder Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Davidm Postat 21 mars 2005 Dela Postat 21 mars 2005 Vad har du för mått och volym på ditt kar? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 21 mars 2005 Författare Dela Postat 21 mars 2005 525 liter 150*70*50 Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
oceaN. Postat 21 mars 2005 Dela Postat 21 mars 2005 är det ett aluramskar eller? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 22 mars 2005 Författare Dela Postat 22 mars 2005 nix ett helglas kar med ek lister Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 22 mars 2005 Dela Postat 22 mars 2005 Blev ju skitsnyggt med ommöbleringen i karet Jonny! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Davidm Postat 22 mars 2005 Dela Postat 22 mars 2005 Har du byggt det själv eller har du köpt det färdigt monterat, vet du vilken glastjocklek du har? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
oceaN. Postat 22 mars 2005 Dela Postat 22 mars 2005 Ja grymt snyggt verkligen! Fina koraller. Hur stor är din imperator? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 22 mars 2005 Författare Dela Postat 22 mars 2005 den kan väl vara ca 8-10 cm Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 30 mars 2005 Författare Dela Postat 30 mars 2005 tack cathalu för bilderna... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aengus Postat 30 mars 2005 Dela Postat 30 mars 2005 riktigt snyggt! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 2 maj 2005 Författare Dela Postat 2 maj 2005 kommer lite bilder från idag lika bra att slänga in många när man ändå håller på Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Märks att man varit borta i nästan 2 månader... satan va fint det ser ut i din burk Joney!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Jesus !!! VERY NICE MAN:. och du vill ha en bild som skärmsläckare på mitt akvarium..Skämtar du eller Haha.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 2 maj 2005 Författare Dela Postat 2 maj 2005 man tackar man tackar.... och nej jag skämtar inte,,, haha Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 2 maj 2005 Författare Dela Postat 2 maj 2005 vart har du hållt ut niclas? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Jag har varit projledare för ett projekt i Berlin, och det har varit rätt mycket jobb med det så jag har helt enkelt inte haft energi att vara med på forumet de dagarna som jag varit hemma under denna tid (typ 2mån). Men nu ska det bli andra bullar! Och nej: Jag köpte inget skojigt i akvarieväg alls i Tyskland.. Åkte visserligen som en skottspole mellan Stockholm o Berlin men bara på knepiga tider så jag orkade inte ta med nåt.. och i ärlighetens namn så är inte utbudet i Berlin särskilt imponerande. Men det känns bra att vara hemma igen och det ska bli kul att kolla igenom alla trådar och se allt skoj som hänt. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg