joney Postat 3 maj 2005 Författare Dela Postat 3 maj 2005 jo det har ju hänt en del på några månader.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lejonkungen Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Man kan inte annat än att instämma i alla lovord. Fantastiskt kar både invändigt och utvändigt . Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 3 maj 2005 Författare Dela Postat 3 maj 2005 tackar tackar Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 5 maj 2005 Författare Dela Postat 5 maj 2005 nån som e sugen på att byta lite sps.. helst i sthlm Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 5 maj 2005 Dela Postat 5 maj 2005 nån som e sugen på att byta lite sps.. helst i sthlm TJA! Hur växer dom som du fick av mig sist då! Jag har lite om du e intresserad. Du..jag och patrick här på guiden vill komma hem till dig nån dag och byta lite koraller.Sen kan jag ta din korall hos bjarne om du inte har hämtat den än. Har du lust. Sen får du titta på mina bilder och säga vilka du vill ha av..Mvh Stefan Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 6 maj 2005 Författare Dela Postat 6 maj 2005 japp det e lugnt för mig kom vilken dag ni vill..jag återkommer lite senare i e.m Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 8 maj 2005 Författare Dela Postat 8 maj 2005 nån mer som e sugen på att byta? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 27 juni 2005 Författare Dela Postat 27 juni 2005 nån som e bra på att fotta får gärna komma förbi Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 27 juni 2005 Dela Postat 27 juni 2005 OJOJOJ vad vackert !!!!! kejsare ihop med stenkorall o musslor och det funkar det är ju drömmen önskar jag var lika modig. Jättefint. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 27 juni 2005 Dela Postat 27 juni 2005 nån som e bra på att fotta får gärna komma förbiDom är väll bra som dom är. Snyggt akvarium Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 27 juni 2005 Författare Dela Postat 27 juni 2005 Dom är väll bra som dom är. Snyggt akvariumsvårt att få bra foton på hela karet bara Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 27 juni 2005 Författare Dela Postat 27 juni 2005 OJOJOJ vad vackert !!!!! kejsare ihop med stenkorall o musslor och det funkar det är ju drömmen önskar jag var lika modig. Jättefint.man tackar man tackar... kejsaren funkar jättebra och den börjar färga ut nu med så man får väl se hur det blir när den e fullt utfärgad och vuxen.. mvh Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jocke Postat 27 juni 2005 Dela Postat 27 juni 2005 Tjenare!Vilka fiskar har du i ditt kar?.Mycket snyggt.MVH Jocke Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 27 juni 2005 Författare Dela Postat 27 juni 2005 1 imperator,1 zebrasoma scopas,1 palletkirurg,1 triostegus,1 tennenti,1 naso lituratus,1 blå djävul, 1 anthias.. hmm säkert glömt nåt Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 29 juni 2005 Författare Dela Postat 29 juni 2005 nån i sthlms området som har lite sps att byta! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 29 juni 2005 Dela Postat 29 juni 2005 nån i sthlms området som har lite sps att byta!Ja ....Du får väl ta komma hit nån dag nu innan jag fraggar av till alla andra.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 29 juni 2005 Författare Dela Postat 29 juni 2005 typiskt jag har ingen tid den här veckan och ingen i helgen heller (renoverar köket),, Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 29 juni 2005 Dela Postat 29 juni 2005 Joney, fick du fart på fraggsen du fick av mig förresten. Såg inga av rackarna på bilderna? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 29 juni 2005 Författare Dela Postat 29 juni 2005 japp dom rör sig sakta men säkert Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 29 juni 2005 Dela Postat 29 juni 2005 Joney, fick du fart på fraggsen du fick av mig förresten. Såg inga av rackarna på bilderna?PS Eller så var det så att någon annan som fick dem... kanske blandar ihop det lite Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 29 juni 2005 Dela Postat 29 juni 2005 typiskt jag har ingen tid den här veckan och ingen i helgen heller (renoverar köket),, Jag e hemma ganska mycket nästa vecka under dag tid om det hjälper nåt..vi kan ju höras Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 29 juni 2005 Författare Dela Postat 29 juni 2005 japp.. kan vi göra Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 22 juli 2005 Författare Dela Postat 22 juli 2005 nån mer som har haft problrm med värmen nu i sommar?3st av mina sps kolonier blev bruna över 2 dar.. men dom kommer väl tillbaka förhoppningsvis Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 22 juli 2005 Dela Postat 22 juli 2005 nån mer som har haft problrm med värmen nu i sommar?3st av mina sps kolonier blev bruna över 2 dar.. men dom kommer väl tillbaka förhoppningsvisJag köpte en kylare då det var väldigt varmt i min burk! Hade ca 30g. Nu ligger det på ca24-27g hela tiden ..Gött Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 22 juli 2005 Dela Postat 22 juli 2005 Min kylare finns kvar under säljes joney Hehehe Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg