joney Postat 30 december 2005 Författare Dela Postat 30 december 2005 riktigt snygg mussla... det e ok stefan det kan vi göra.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 30 januari 2006 Författare Dela Postat 30 januari 2006 nu har jag fraggat lite för oss som tänkte träffas i sthlm... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 30 januari 2006 Författare Dela Postat 30 januari 2006 Hej Joney!Jag tänkte om du har fått ordning på burken och kan fragga igen så kan vi ju byta fraggs mot stylon du beställde???? Såg några som jag vill ha. Jag har nog fått av dom tidigare men,gick bort i kraschen....har du koommit hem från thailand? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 har du koommit hem från thailand?Yes e hemma nu! Har rest runt i thailand nu i 23dagar med ungarna och badat en hel del kan jag lova ...Snorklat har jag gjort en del också,sen var jag i Bangkok och kollade på det nya Siam ocean World med en burk på 2,8miljoner liter!! Snacka om tank. Det var helt okej,men man såg att det var ganska ny öppnat så fiskarna hade lite prick och sånt men ge det lite tid så blir det riktigt häftigt. Sen har min burk rasat när jag var borta så det e inte så mycket som lever nu. Så det finns inte så mycket att fragga på tyvärr. Jag kommer att flytta det som lever nu till nån typ musslor, stor polypiga koraller och sånt. Sen plocka ur all sten tvätta den,bygga om för skummaren och lite till.för att få bort eventuella parasiter om det finns och alla bubbel alger som kommit tillbaka när jag var borta.Fiskar kommer jag att ha kvar iallafall men sen får jag se om jag kör med några sps utan bara köra med lite vanlig koraller ,Mest för ungarnas skull.. Själv då??? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 30 januari 2006 Författare Dela Postat 30 januari 2006 usch fan vad tråkigt.. det e typiskt.. här funkar det faktiskt bra för en gångs skull det växer så det knakar iaf.. har visserligen fått flatworms som täcker mycket i karet men ska behandla det snart.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hanss0n Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 snyggt bra jobbat joney!!!!!!!!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 30 januari 2006 Författare Dela Postat 30 januari 2006 tackar Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 Vad är det du har fäst fraggarna på och hur "hänger" du den i karet? På kanten bara? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 30 januari 2006 Författare Dela Postat 30 januari 2006 vanliga plastplugg och deltecs epoxy... skivan är plexiglas som jag borrat just nu så är det algmagneten som håller fast den.. den ska hänga på kanten sen när jag e klar med den.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 Mycket snitsigt och verkligen mer kreativt än något jag har hittat på Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 30 januari 2006 Författare Dela Postat 30 januari 2006 hehe jo man tackar Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hanss0n Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 oj läste inte det ni skrivet kolal på bilderna så det va det jah kollade på o mena snyg ...haha så det inte blit missförstånd..hah ha de Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dracula Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 Fin burk!Vad har du för utrustning till den? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 30 januari 2006 Författare Dela Postat 30 januari 2006 så simpelt som möjligt.. ingen sump,ingen kalkreaktor,aqua medic turboflotor multi 1000sl skummare,ozon,stream pump 6000l/h 4 maxi jet 1000l/h 2*250w mh 20000k 2*36w 10000k t5thats it Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 6 maj 2012 Författare Dela Postat 6 maj 2012 ohhh memories, fast nya karet kommer bli 100 ggr bättre Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg