Frasse83 Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Hej, jag köpte mig en filfisk för någon månad sedan, hade problem med glasrosor, funkade perfekt, efter 2veckor hade jag inte en enda glasros.Efter ca:3veckor märker jag att mina knappar börjar försvinna, nu en månad senare är knapparna nästan helt borta, kan de va filfisken som har ätit på dom? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Ja det kan dom..Mvh Manne ---- Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Frasse83 Postat 5 augusti 2011 Författare Dela Postat 5 augusti 2011 Hm... tror du att den kan ge sig på mina skivanemoner också? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Hmmm. Intresant! Inte alla men vissa!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Jag har aldrig sett min filfisk gå på skivisar - knappar och xenia - det är annat.MVH lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Näe! Min rör ingenting än sÅ länge. Absolut inge mjukt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 6 augusti 2011 Dela Postat 6 augusti 2011 Min rör bara glasrosor och parazoanthus. Vanliga knappar eller skivanemoner rör den inte. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.