Postat 15 augusti 201114 år Är det någon som vet när den kommer på SVT Play?? Jobbade naturligvis igår..
Postat 15 augusti 201114 år Författare Är det någon som vet när den kommer på SVT Play?? Jobbade naturligvis igår..Så bra då att det är måndag den 15/8 idag. :-)
Postat 15 augusti 201114 år jag såg vetenskapenvärld förra veckan och då sa dom att det skulle va från stora bariärrevet också
Postat 15 augusti 201114 år haha ja det är det ju såklart!! Har lite konstiga arbetstider så dagarna flyter ihop lite kan man säga..
Postat 15 augusti 201114 år Tackar för tipset!En annan har ju mer koll på saltvattensguiden än på TV-tablån!
Postat 15 augusti 201114 år jag såg vetenskapenvärld förra veckan och då sa dom att det skulle va från stora bariärrevet också måste ha hört fel..mycket bra tyckte jag! jag tror vi som såg det kommer uppskatta våra kar lite mer nu för vi har något väldigt värdefullt i våra hem. kan va värt att lägga en tanke på vad vi gör och vad som händer ute i haven tycker jag. och vad vi kan göra för att hjälpa..
Postat 16 augusti 201114 år Det är ju samma film som gick för ett par månader sedan, eller?Japp. Den kommer säkert att sändas igen också vilket jag tycker är hur bra som helst då det når ut till fler tittare.
Postat 16 augusti 201114 år Japp. Den kommer säkert att sändas igen också vilket jag tycker är hur bra som helst då det når ut till fler tittare.Ok, tack. Ja visst är det bra, men jag var överlycklig över att det hade kommit ännu en
Postat 16 augusti 201114 år undrar bara, dom stora röda "buskarna" som man såg på revet var det gorgonier? dom var ju jättestora!
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.