Postat 25 januari 200520 år Hoj! Hur får man isär en sån standard aluminumställning? Den är lite för hög så jag skulle vilja ta bort de nedersta benen men vet inte hur man får isär den.
Postat 25 januari 200520 år Om det är en ställning med porsaknutar så är de bara islagna i alurören, följaktligen så bankar du bara ur knuten ur röret
Postat 25 januari 200520 år Be någon om hjälp med att hållai röret: Sedan håller du en liten bit planka eller spånskiva som skydd för ALUröret och knackar med hammaren på träbiten.
Postat 25 januari 200520 år dom sitter som f.n sen får du såga av en bit av knuten som gick in i alu profilen
Postat 25 januari 200520 år Varför skall han såga av en bit av knuten?När jag monterade isär och sedan ihop mina så behövde jag inte det.
Postat 25 januari 200520 år annars får han en tapp kvar tror det é hälsosammare för golvet om man tar bort dom
Postat 25 januari 200520 år vist är det skönt att ligga ned, men ärdet inte trevligareatt sitta och kolla på akvariet samuel?.
Postat 25 januari 200520 år Författare Nu tycker jag du är dryg Peter.Tyvärr så saknas det några cm för att sumpen ska kunna rinna tillbaka i det nya karet om jag har det i den nuvarande höjden. Vet inte hur jag ska lösa det...är lite motigt just nu.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.