Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 71
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Postat

Kanonfina bilder. Jag vet ju hur fint det är live också. Ska till skummeslöv i morgon. ska jag ta med nåt från mitt kar till dej. kör ut i morgon förmiddag om du är hemma då

Postat

Så blev sumpen. En grej jag inte hade i tankarna med första facket var att det styr jag med hjälp av returpumpen och på så sätt så paserar inget vatten det facket själv nu utan allt vatten som paserar vidare går igenom antingen skummaren eller ATSen.

Så har sänkt mitt genomflöde lite i sumpen så ligger nån stanns mellan 4500L/H - 5000L/H

post-5997-14468927224383_thumb.jpg

• 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
Postat

Trevligt att träffas idag. Fraggarna på plats i karet. Hade tyvärr slut på lim så jag har bara lagt dom där jag tyckte det blev bra. Förmodligen kommer eremiterna eller sjöborrarna att flytta på dom i natt. Får köra till gemla nån dag i nästa vecka. Hoppas dina knappar har slagit ut. Dom är så jäkla snygga i blåljus.

Postat

Helt otroligt snyggt :smiley20: Vet inte om ja missat de i tråden eller helt enkelt inte fattat, men va har du för ljus o kan man hitta de på nätet? Tänker märke o så. Grymt fina bilder, gillar konceptet med rumsdelare skarpt!

Postat

Tackar! Det ljuset jag har nu är två stycken maxspect razor 16000K och innan har jag haft 2X150 w MH + 6x54 w T5. Men ska komplitera upp ljuset jag har nu med 200-400 watt.

• 2 veckor senare...

• Skapa Ny...