jocke_ahl Postat 9 september 2011 Postat 9 september 2011 Hej..Antar att det är flera som har startat en sån här tråd men jag har inte tid eller ork att leta..Vilket salt ska man använda?Finns ju en hel hög med olika märken och sorter...Ska nämligen göra ett stort vattenbyte snart och vill då ha ett bra salt. Citera
muha Postat 9 september 2011 Postat 9 september 2011 Tropic Marine Pro Reef eller D&D H2Ocean till korallkar bland dom som är bra. Citera
DaTrucka Postat 9 september 2011 Postat 9 september 2011 Kört med samma som ovanstående, och plussar på med Reefers Best.Alla har funkat bra i mina korallkar. Citera
Andreas N Postat 9 september 2011 Postat 9 september 2011 Jag tror att du kan ta vilket märke som hällst egentligen som saluför sig som ett korall salt.skulle saltet vara dåligt så skulle det ej vara så långvarigt i branchen. ta det som finns tillgängligt i din närhet och är för korall akvare så tror iaf jag att du kommer bli nöjd.De som nämdes har jag haft bra erfarenhet av och är säkra kort men det finns många fler än dom som är riktigt bra salt..... Citera
stigigemla Postat 9 september 2011 Postat 9 september 2011 Det finns undantag. Men de som nämnts här har jag också testat med gott resultat. Citera
kaptenen Postat 12 september 2011 Postat 12 september 2011 Är inte Reef Crystals ett bra märke då? Citera
Edward Postat 12 september 2011 Postat 12 september 2011 Reef Crystals är ju ett väldigt känt märke, men personligen har jag aldrig gillat det. Kör numera nästan helt uteslutande med KZ Reefers best. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.