Sunny Postat 12 september 2011 Postat 12 september 2011 Undrar lite hur han lyckats, misstänker att han matat försiktig för hand och med tiden blivit modigare och mantisen mer förstående och därav relationen.Lite kul hur pass sofistikerade(förstående) saltvattens djur är till symbios.Galen grabb iallfall Citera
Maglofster Postat 12 september 2011 Postat 12 september 2011 Jag hade inte vågat vare sig inleda eller ha en sådan relation.. Tänk om Mantisen helt plötsligt vill ha skilsmässa? Citera
Edward Postat 12 september 2011 Postat 12 september 2011 Rätt häftigt, men jag hade nog aldrig vågat Citera
nike83 Postat 12 september 2011 Postat 12 september 2011 undrar vad som händer med hans finger om mantisen får för sig att slå till den ?går benet i fingret av då? Citera
Guest Mickius Postat 12 september 2011 Postat 12 september 2011 Så jäkla frän ---- Sent from my iPhone 4 using Tapatalk Citera
turboadde Postat 12 september 2011 Postat 12 september 2011 Jag har sett flera som hållt i spear-mantisar på bilder vid havet och så. Är dom mindre farliga än smashers? Jag skulle dock inte sätta ner handen till någon av dem hehe. Citera
Sunny Postat 12 september 2011 Författare Postat 12 september 2011 Magnus : Haha gör nog så ont som en skilsmässa brukar,och det vore väl inte första gången någon mist ett finger eller två i en sådan Andreas: Spearers ska vara mindre aggressiva än smashers,så det kan nog förklara saken.. men dumt att våga sig på ändå det är väldigt enkelt att skrämma djur i akvarier. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.