accsel Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Egenfilmat från min resa till Sydney och ett av världens största akvarier, 1000-tals konstiga vattenlevande varelser, skriv gärna en kommentar. Citera
_Manne_ Postat 22 september 2011 Postat 22 september 2011 Vackert klipp.. Kan vara värt ett besök när tillfället dyker upp..Mvh Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
LN21 Postat 22 september 2011 Postat 22 september 2011 Riktigt fin film, du har lagt ner jobb på att klippa o få det bra,,bra jobbat:)Var där för två årsedan med familjen, riktigt fräck naturupplevelse mitt i stan. Citera
Genne Postat 22 september 2011 Postat 22 september 2011 Snygg film.Är olika biotoper uppbyggda i samma tank eller är det filmat i flera olika?MVH/Glenn Citera
accsel Postat 22 september 2011 Författare Postat 22 september 2011 Tack! =) jag kan varmt rekommendera ett besök, ligger som sagt mitt nere i hamnen.Ett annat ställe några mil norrut ska även ha liknande "tunnlar" men är man ser direkt ut till hamnen, se en och annan haj simma runt. Hann tyvärr inte dit men det hade nog varit ngt.Nej det är flera olika tankar, allt i början är många separata mindre akvarier och först när hajarna kommer ut är en och samma "gigantiskta tank". Citera
LN21 Postat 23 september 2011 Postat 23 september 2011 Lite norr om Brisbane så ligger Moololaba Aquarium, med en rätt fin saltdel. Om det inte är den du menar kanske du kan tipsa om det "andra" stället. Allltid kul med tips så att man ev. kan besöka någon gång i livet. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.